Gå til innhold

Erfaringer med Xenical?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virket de? Er det slik at man kan spise hva man vil når man tar de? 🤷🏽‍♀️ gjelder ikke meg, men samboeren min. Han mener han kan spise hva han vil mens pillene på magisk vis skal trylle han ned i vekt. Jeg var ikke med på legetimen selvsagt, men synes dette høres ekstremt rart ut. Noen som kan forklare og har erfaringer?

Anonymkode: 8c772...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dem funker bare på feit mat, ikke sukker. Spiser han mye fett, så driter han olje, og får håpe han rekker doen! Ikke går man noe særlig ned heller. Styr unna, er mitt råd.

Anonymkode: 3286c...edb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer når man går på Xenical er at kroppen ikke tar opp alt fett. Hvis han spiser alt han vil kommer han til å få en skikkelig ekkel fett-diaré. Poenget med å gå på dem er å "tvinges" til å legge om kostholdet. 

Anonymkode: 0fa25...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som skjer når man går på Xenical er at kroppen ikke tar opp alt fett. Hvis han spiser alt han vil kommer han til å få en skikkelig ekkel fett-diaré. Poenget med å gå på dem er å "tvinges" til å legge om kostholdet. 

Anonymkode: 0fa25...e1d

Så hensikten med de er at man skal bli så dårlig i magen av å spise fett at man automatisk styrer unna ? :klo: 

Anonymkode: 7cbc9...172

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hensikten med de er at man skal bli så dårlig i magen av å spise fett at man automatisk styrer unna ? :klo: 

Ja, fett-antabus, enkelt forklart.

Anonymkode: ad420...f3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det som er greia med slike "tabletter", er jo ikke slik at de magisk gjør at du går ned i vekt, man blir så dårlig at man unngår drittmat. Og masse uheldige bivirkninger.

Anonymkode: 7775d...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh, det ante meg ja. Takk for svar dere. Han får pillene utelukkende pga latskap, han er ikke større enn at han GLATT hadde gått ned det han bør ved å velge leverpostei over nugatti på brødskiva. Sitter å trykker all slags dritt i trynet og klager over vekta 🙄

Anonymkode: 8c772...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karpalex

Vel jeg gikk på disse for noen år tilbake, og jeg ble fristet til å spise potetgull, aldri mer, magesmerter fra helvete og skikkelig fettdiare, men jeg gikk ned fra str 58- til str 36, så for meg virket de men så begynte jeg å trene også da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
AnonymBruker

Legemiddelet orlistat som er i xenical, virker ved å hindre opptak av fett i tarmen. Som er resultat av det, går fett uforandret gjennom systemet og ender i fettdiare som er veldig ubehagelig. Så altså - dobbel effekt. 

Funker ok for de som har for mye fete matvarer i kosten. 

Anonymkode: c248b...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...