Gå til innhold

TV-serier for mor og datter (12 år)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min datter på 12 år, liker å se på TV-serier sammen om kveldene. Vi ser gjerne serier som omhandler overnaturlige ting, historiske serier, reality, dokumentar osv. Må ikke være alt for voldsomt - dvs mye vold, blod, mørke eller tragedie. Har dere noen anbefalinger til serier som kan passe for oss? Den siste vi så var Anne with an E, og den likte vi veldig godt begge to (anbefales!). Ser også serier som Masterchef, Solgt!, Helene sjekker inn og Mitt lille land. 

Forslag mottas med takk 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gilmore girls? Eller blir det litt too much?

• Liker 8
Skrevet

Supernatural, once upon a time, gilmore girls, parterapi, skal vi danse, Stjernekamp.  

Anonymkode: a7e80...d38

Skrevet

Friends. Pretty little liars

Anonymkode: b1f09...11e

Skrevet

Og rupauls dragrace 😊

Anonymkode: a7e80...d38

Skrevet
3 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Gilmore girls? Eller blir det litt too much?

Tenkte også på Gilmore Girls

• Liker 1
Skrevet

Buffy The Vampire Slayer, Psych, Veronica Mars, Grimm, The Office.

Anonymkode: fa8f6...0a3

Skrevet

Så bra! Dette hadde betydd mye for meg når jeg var 12 år. At mamma satte av tid til sånne ting, bare oss to. Sånn ble det aldri, men fint å lese at du gjør dette. 

🤍

• Liker 4
Skrevet

Jeg og datteren min har sett Chicago fire og Jane the virgin sammen. Hun er 12 år :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Guddla
Skrevet

Grimm og Merlin!

Anonymkode: 8bb69...0d6

Skrevet

Jeg så gilmore girls hver onsdag med mamma på den alderen. Så spiste vi is og koste oss sammen. Et av de beste minnene jeg har av mamma fra ungdomstida, har vært mye vanskelig mellom oss, men akkurat det tenker jeg tilbake på med glede 😊

En annen serie vi var glad i var Freaks and Geeks. Litt gammel, men tidløs serie spør du meg. 

Morsom ny netflix serie: kjærlighet på spekteret

Anonymkode: 7419e...7d8

• Liker 2
Skrevet

Once Upon a time er ganske barnevennlig! Kanskje Charmed også om jeg ikke husker feil. Elsker Vampire Diaries fra jeg var 14 år, men den serien er litt skummel i starten når man introduseres til vampyrene. Mye kyssing også 😅

Anonymkode: bfc27...33c

• Liker 1
Skrevet

Jeg og min datter så 1-2 sesonger av Izombie. Kan bli litt mye blod og hjernespising. Ellers har vi begynt på stranger things. Vi har også sett parterapi. NRK har også en del gode serier, som Finn meg i Paris og Ulveblod. Litt usikker på om de fortsatt finnes på NRK, men jeg tror det.

Anonymkode: 29b43...9ed

Skrevet

Her var det mange gode forslag, serier jeg selv ikke hadde tenkt på! Veldig kjekt 😊 Og ja, med en travel hverdag og to mindre søsken som gjerne tar en del oppmerksomhet før kvelden kommer, så er det verdifullt og ikke minst koselig å sette seg ned med det største barnet og bare være oss to en time eller to ❤️

HI

Skrevet

The OC, Gilmore girls, Hart of dixie

Anonymkode: e49b3...bc7

• Liker 2
Skrevet

Anne with an E, fantastisk serie.

Anonymkode: 8eb5d...f95

• Liker 4
Skrevet

Everything sucks på NF er bra, har sett mange av de andre nevnte seriene med min datter også, hun er 14 nå.

Skrevet

Star Trek, på Netflix. (The Next Generation)

Anonymkode: 07634...cc9

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anne with an E, fantastisk serie.

Anonymkode: 8eb5d...f95

Skulle til å foreslå denne (Netflix). Bøkene heter Anne fra Bjørkely, det er nok mange i min generasjon som har lest dem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...