AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Noen med erfaring? Er dette fine steder å vokse opp som barn? Bra skolemiljøer der? Anonymkode: 73719...4e1
*nordby* Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Vi bor på Løvenstad i Rælingen. Virker som et godt miljø. Vi bor på Bassengåsen, ligger fin enebolig til salgs der. Det er også svært bra offentlig tilbud i området, matbutikker, flere bhg, barneskole, ungdomsskole, helsestasjon og legekontor på Løvenstad. Det er også den delen av Rælingen med mest sol og minst mygg. Badevann på Åmotdammen (gåavstand), Myrdammen (15min i bil) og Nebbursvollen (5min). Gåavstand til Strømmen storsenter, Lillestrøm og Ahus. Her vi bor tar naboene godt vare på hverandre. Mange barnefamilier bor i blokkene, men flytter ut i hus og rekkehus etterhvert. Veldig stort trykk på billige hus her. Ellers så kunne vi vurdert Garderåsen i Fetsund men der er det snakk om å legge ned barneskolen, og Smedstad - feltet i Rælingen. Men føler det er laaaangt unna alt. Spør gjerne mer om du lurer 😊
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 Veldig mye dop og dårlig ungdomsmiljø i rælingen. Ville styrt langt langt unna. Anonymkode: 9715a...9fc
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 Jeg ville styrt langt unna Fetsund, jeg er vokst opp der! Tøft miljø. Et høl! Anonymkode: aeec1...429
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville styrt langt unna Fetsund, jeg er vokst opp der! Tøft miljø. Et høl! Anonymkode: aeec1...429 Er det veldig dårlig ungdomsmiljø? Hvorfor mener du det er et høl? Bare nysgjerrig. Anonymkode: 73719...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå