Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært i sverige og shoppa inn litt sminke til den store dagen ( bryllup den 6. august ) Endte opp med å kjøpe øyenskygge fra Lancome - color focus duo, Lancome Flex WP, og Elisabeth Arden sun goddess Bronzing powder. Noen som har prøvd noen av disse???? I tillegg kjøpte jeg depend negler ( french look ), etter å ha sett anbefalinger her på KG :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Flex WP er favorittmascaraen min! Gir lengde og litt volum, og sitter som støpt (litt hard å få bort). Eneste dumme er at den tørker ut etter ca 6 uker.

Skrevet

jeg har testet mascaraen nå og den ser lovende ut, fikk fine vipper med god lengde, håper bare at den går igjennom grine testen :forvirret:

Skrevet

Er superfornøyd med det solpudderet fra Elizabeth Arden, og kosten som følger med er faktisk kjempegod. Beste solpudderet jeg har prøvd, inkludert bla. Guerlain som alle skryter av. Mitt er i fargen medium, for jeg er ganske blek fra naturens side, og det gir et naturlig og fint resulatat. Guerlain (i farge nr 1) blir jeg bare oransje av)

Skrevet

jeg har farge nr 2, og er medium i hudfarge.. Det ser veldig lovende ut det også :) Nå gjenstår det bare å kjøpe en øyenskygge som sitter bra og som er rett farge ifht bukett og øyne..... det blir sikkert vanskelig - synes den fargen jeg kjøpte fra lancome ble for rød ( trodde den skulle være litt lys lilla...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...