AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Vi har en gutt på 10 år og en på 5. Ingen var planlagt. Jeg skulle ikke ha flere etter nr 1 pga fødselsdepresjon, ble gravid med nr 2, det samme gjentok seg der. Nå har sambo begynt å mase på nr 3. Jeg er livredd for å få en depresjon nr 3. Men jeg ønsker også å få oppleve en koselig barseltid, men det er jo ingen garanti for det? Jeg har også begynt å nærme meg 35 år. Skal sies at når vi fikk nr 1 og 2 var ingenting på "stell". Dårlig økonomi, liten plass, trivdes ikke der vi bodde osv.. Så vi gikk konstant å tenkte på det. Nå er økonomien bra, vi har fått kjøpt hus i ett fantastisk nabolag. Der jeg faktisk kan gå ut på en trilletur og naboene sier hei til meg. Men igjen så er jeg litt for komplikasjoner iom jeg nærmer meg 35. Samtidig så har jeg aldri hatt så god helse før, verken psykisk eller fysisk. Noen som har innspill? Anonymkode: 6c3e1...5e6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Jeg fikk min første da jeg var 34, og venter nr 2 nå. 35 er da helt normal alder å få nr 3 i. Anonymkode: 679af...711
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Jeg har planer om å få nr 3 ved ca 35. Anonymkode: 38365...7df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå