Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tid av ditt liv har du brukt her inne?

Er det vel anvendt tid, tidsfordriv eller er du rett og slett hekta og KG er livet ditt??

-viXen-

Videoannonse
Annonse
Gjest Trolletrine
Skrevet

Hihi...Det varierer.Er sykmeldt for tiden,og bruker vel mer tid her inne nå,enn jeg gjør om noen uker.Men er bittelitt hekta også :sjenert:

Gjest seroxata
Skrevet

det har vel blitt gaaanske mange timer iallefall, hehe :D

Skrevet

Det har nok blitt noen timer ja :rodme:

Gjest Aurélie
Skrevet

Ikke så mange timene, sett i den store sammenheng! Litt svinn må man jo regne med ;) Nettet er jo blitt en del av hverdagen til oss alle, og i så måte er diskusjonsfora iallefall mer givende enn mer eller mindre meningsløs surfing på måfå.

Gjest Milah
Skrevet
Ikke så mange timene, sett i den store sammenheng! Litt svinn må man jo regne med  ;) Nettet er jo blitt en del av hverdagen til oss alle, og i så måte er diskusjonsfora iallefall mer givende enn mer eller mindre meningsløs surfing på måfå.

Føler det på samme måten.

Men jeg er innom minst en gang daglig!

Gjest Dilla
Skrevet

Det er ferietid på jobb nå, så her er det veldig lite å gjøre.

Så store deler av arbeidsdagen går derfor med på å følge med her inne.

Skrevet

Sitter her bare når jeg er på jobb. Og da bare innimellom slagene når jeg har tid :)

Skrevet

Mye...

Her snakker vi ikke "en gang om dagen", men "en gang i timen" sånn på vanlig dager (likevel null abstinenser da jeg var et par uker på ferie uten tilgang)

Litt bortkastet tid innimellom, ognlitt anvent tid innimellom. (og for de som lurer: Jo, jeg jobber. Men jge titter inn og sjekker kjapt om det skjer noe spesielt en gang i timen i snitt likevel tror jeg...)

Skrevet

Mange! Aner ikke hvor mange.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...