Gå til innhold

Sarpsborg går til anmeldelse etter coronasmitte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det. Tror dessverre muslimene vil ty til opptøyer (som vanlig), og lage et historisk bråk.

• Liker 4
Skrevet

Rasistisk og islamofobisk! Tviler på at de ville blitt anmeldt om de var norsk og kristne

Anonymkode: 41a93...ffb

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rasistisk og islamofobisk! Tviler på at de ville blitt anmeldt om de var norsk og kristne

Der kom det....  Om muslimer raner en bank, får du rettferdiggjort det også?

Anonymkode: 15d2a...5e4

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der kom det....  Om muslimer raner en bank, får du rettferdiggjort det også?

Anonymkode: 15d2a...5e4

Like ille om en nordmann gjør det

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke anmeldt pga hudfarge, religion eller kultur. De er anmeldt fordi de brøt reglene og forårsaket smitte av covid-19 

Anonymkode: 16fc7...0bc

• Liker 3
Skrevet

Ingen som anmeldte de i Moss som hadde det store bryllupet som førte til voldsom smitteøkning i østfold og Moss. Fordi de var norske

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der kom rasistkortet frem igjen. Er det mulig. 

• Liker 2
Skrevet

Religiøse idioter fortjener anmeldelse og straff i nøyaktig like stor grad som partysugne  RaveCave tullinger. I sånne tilfeller burde vi hatt tungt straffarbeid som reaksjon. Tungt, jævlig, slitsomt arbeid, 7 dager i uka. Og lite mat, ingenting halal. 

Skrevet
Akkurat nå, NorthernLight skrev:

Der kom rasistkortet frem igjen. Er det mulig. 

Les det jeg skrev din jøk!!

Skrevet
On 9/7/2020 at 7:14 PM, mocca1 said:

Håper det. Tror dessverre muslimene vil ty til opptøyer (som vanlig), og lage et historisk bråk.

Dette er ikke Sverige eller Oslo. Tror de kommer til å ta det med ro i Sarpsborg.

Anonymkode: 6e423...ce7

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tåpelig 

Anonymkode: 4447e...de5

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen som anmeldte de i Moss som hadde det store bryllupet som førte til voldsom smitteøkning i østfold og Moss. Fordi de var norske

Var de norske? Trodde da det var et pakistanerbryllup. Akkurat som de tullingene som danset inni tunnellen og forårsaket trafikkert.

Skrevet
Akkurat nå, Resignert skrev:

Var de norske? Trodde da det var et pakistanerbryllup. Akkurat som de tullingene som danset inni tunnellen og forårsaket trafikkert.

Nei!!

Skrevet

De var muslimer de også. 

Anonymkode: 2f2ab...e82

• Liker 1
Skrevet

Les det jeg skrev din jøk!!

Har lest det igjen og jeg rister på hodet... 

Skrevet

Altså som en muslimsk kvinne, er jeg helt enig at det blir anmeldt. Syns det er provoserende at de får holde på slik. Det de «feirer» er ikke en høytid, men en faste-periode på 10 dager. Muslimer har kun 2 høytider. Thats it!

Anonymkode: 48957...6b9

• Liker 2
Skrevet

De var muslimer de også. 

Anonymkode: 2f2ab...e82

Kilder takk!

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rasistisk og islamofobisk!

Tuller du, eller leser du ikke nyheter?

Anonymkode: b0d58...5b2

• Liker 1
Skrevet

Altså som en muslimsk kvinne, er jeg helt enig at det blir anmeldt. Syns det er provoserende at de får holde på slik. Det de «feirer» er ikke en høytid, men en faste-periode på 10 dager. Muslimer har kun 2 høytider. Thats it!

Anonymkode: 48957...6b9

Du er sunni, de er shia, det er vel derfor du er enig i anmeldelsen av disse. Har jeg rett?

Anonymkode: b9464...7a7

• Opprett ny...