AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Del Skrevet 7. september 2020 Ingenting er så kjekt som å gå inn på Google-anmeldelsene til en bedrift du lurer på om du skal benytte deg av. Surt å bruke tid og penger på noe som flere vet ikke er bra, og omvendt kjekt å bruke tid og penger på noe man med stor sikkerhet av andres erfaringer vet som regel fungerer bra. I dag hadde jeg en kjip opplevelse med kundeservice på et apotek der jeg gikk til et annet i stedet og opplevde rake motsetningen. Gikk inn på Google og leste anmeldelsene, og jammen var det førstnevnte apotek som hadde fått de dårlige opplevelsene. Jeg sjekket jo ikke i forkant, men i dette tilfellet var det på en måte tilfredsstillende å se at apoteket har fått såpass dårlige anmeldelser. Da får man jo bekreftet at det ikke er kunden det er noe galt med. Og enda mer tilfredsstillende å skrive positiv anmeldelse av det andre apoteket som jeg opplevde positiv service fra. Anonymkode: 09689...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Del Skrevet 7. september 2020 Edit: ... og jammen var det førstnevnte apotek som hadde fått de dårlige anmeldelsene* - TS Anonymkode: 09689...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Del Skrevet 7. september 2020 Enig med deg! Jeg fant ikke fram til en forhandler en gang og på Google fant jeg flere som hadde hatt samme problem - og lagt inn veibeskrivelse! Skulle også ønske noen hadde lagt inn en tilbakemelding på den lokale matbutikken som alltid har gammel mat..Jeg vet det jo nå, men som nyinnflyttet kunne jeg ønsket meg en heads up. Kjipt å komme hjem med kylling som hadde siste forbruksdag i går. Anonymkode: df136...9b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. september 2020 #4 Del Skrevet 7. september 2020 Ja, det er jeg enig i. Jeg burde bli flinkere til å gjøre slikt, for jeg vet jo hvor stor pris jeg selv setter på å lese anmeldelser om det ene og det andre på nettet. Så da burde jeg bli flinkere til å legge inn sånt selv, f.eks. på Trustpilot eller på brukeranmeldelser av diverse produkter i firmaenes nettsider. Akkurat nå leter jeg f.eks etter en ny microbølgeovn, da den gamle er i ferd med å ta kvelden. Den er mange herrens år gammel nå, sikkert snart 20 år, så det er på tide og finne en ny. Og da leser jeg brukeranmeldelser på alt jeg sjekker. Gull verdt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #5 Del Skrevet 7. september 2020 Hva bruker google dette til? Jeg gidder ikke produsere gratis innhold til dem som de tjener massepenger på. Anonymkode: 025fa...f2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #6 Del Skrevet 7. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva bruker google dette til? Jeg gidder ikke produsere gratis innhold til dem som de tjener massepenger på. Anonymkode: 025fa...f2e For du har aldri glede av Google selv? Anonymkode: 09689...e3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 7. september 2020 #7 Del Skrevet 7. september 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men en del brukere gir jo dessverre helt forferdelig negative anmeldelser på grunn av de mest tåpelige "problemer" altså! Jeg har ett familie-medlem som ønsket å kjøpe en slags greie til å røre rundt med hvis hun for eksempel koke grøt, lage suppe, eller what ever. Men veldig mange andre brukere hadde tydeligvis kjøpt det samme produktet etter å ha sett reklamer på TV eller noe. MEN i alle sånne reklamer, så fjerner de alt bråk fra utstyret, og så spiller de en slags klassisk musikk når de skal vise hvordan den greia skal røre rundt i en kjele. Sånne "misvisende" reklamer fikk tydeligvis en del folk til å tro at hele greia var absolutt 100 % stillegående hele tiden. Dette førte faktisk til ganske mange som tok til sånne anmeldelser bare for å sutre og klage på grunn av "bråkete" produkter. Dersom man skulle dømme ut fra sånne anmeldelser, så skulle man jo tro at dette utstyret høres mye verre ut enn for eksempel en motorsag eller en gressklipper. Anonymkode: 40bb3...cc3 Helt enig. Må innrømme at jeg har jo faktisk hatt nytte av sånne anmeldelser selv, men man må jo lese mellom linjene og ikke bare tro ukritisk på alt. Det er mange som benytter anledningen til å lage bråk og sabotere for bedrifter når det er de som kunder som er urimelige. Og dette gjelder jo alle mulige bedrifter, alt fra kaféer og butikker til veterinærer og leger. Det positive er at man som forbruker kan unngå useriøse aktører, men det er synd at mildt sagt vanskelige enkeltpersoner lager problemer for folk som bare gjør jobben sin og følger lover og regler de er pålagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #8 Del Skrevet 7. september 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men en del brukere gir jo dessverre helt forferdelig negative anmeldelser på grunn av de mest tåpelige "problemer" altså! Jeg har ett familie-medlem som ønsket å kjøpe en slags greie til å røre rundt med hvis hun for eksempel koke grøt, lage suppe, eller what ever. Men veldig mange andre brukere hadde tydeligvis kjøpt det samme produktet etter å ha sett reklamer på TV eller noe. MEN i alle sånne reklamer, så fjerner de alt bråk fra utstyret, og så spiller de en slags klassisk musikk når de skal vise hvordan den greia skal røre rundt i en kjele. Sånne "misvisende" reklamer fikk tydeligvis en del folk til å tro at hele greia var absolutt 100 % stillegående hele tiden. Dette førte faktisk til ganske mange som tok til sånne anmeldelser bare for å sutre og klage på grunn av "bråkete" produkter. Dersom man skulle dømme ut fra sånne anmeldelser, så skulle man jo tro at dette utstyret høres mye verre ut enn for eksempel en motorsag eller en gressklipper. Anonymkode: 40bb3...cc3 Og derfor skriver jeg at man bør skrive både positive og negative anmeldelser. Anonymkode: 09689...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå