AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Fikk telefon fra et annet legekontor enn det Jeg bruker og har brukt og fikk ikke svart. Har akkurat tatt test, men den var negativ. Kontoret var selvfølgelig stengt for telefoner når jeg prøvde å ringe. Kan det være smittesporing? Anonymkode: 30d68...d9c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Ja, det kan være smittesporing! Derfor har jeg begynt å ta alle telefonene som kommer, men hittil har det faktisk bare vært Microsoft-svindel, en som ringte feil og noen idiotiske telefonselgere som ikke respekterte at jeg er reservert for sånne telefoner... Anonymkode: fd60b...8f2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 De kan også ha ringt feil da! Men du kan jo ringe tilbake i morgen og høre sånn just in case😊 Anonymkode: fd60b...8f2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 Takk for svar! Ja, tenker ogsa at de lan ha ringt feil! men man vet jo aldri. Eller så er det smittesporing, er et kommunalt legekontor som bistår kommunen i oppgaver står det på siden deres. Jeg får vare «vente» i spenning til det åpner🤞🏼 Og satser på at det ikke er smitte 🤞🏼 Anonymkode: 30d68...d9c
Anbefalte innlegg