Gå til innhold

Hva slags bukser er in nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg følger ikke med på motebildet i det hele tatt, men vil gjerne ikke være helt utdatert. 

Hvilken type bukser er in nå? Jeg er i begynnelsen av 30-årene. Foretrekker en avslappet stil. 

Jeg liker såkalte girlfriend jeans, er det greit å bruke nå f.eks? 

Anonymkode: 0d377...126

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er veldig populære nå :) 

Anonymkode: 983d5...1fb

Skrevet

Bukser i sterke farger. Gjerne rød, lilla eller oker. Eventuelt også med blomstrete mønster.

Anonymkode: 3c7b8...ecd

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Bukser i sterke farger. Gjerne rød, lilla eller oker. Eventuelt også med blomstrete mønster.

Det er sikkert populært blant kjerringer. 

Anonymkode: 2a4e1...55f

• Liker 21
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og kjerringer er ikke mennesker?

• Liker 6
Skrevet

Har en grønn fløyelsbukse. Fått mye positive tilbakemeldinger. Er  I 30 årene

Anonymkode: 0003a...3e0

• Liker 2
Skrevet

Girlfriend/mom-jeans, det aller "hotteste" er vel såkalte "barrel jeans". Såkalte "flares" dvs. jeans med sleng. Culottes holder stand, og vide dressbukser med høyt liv.

• Liker 3
Skrevet

Selv om du fortsatt er ung i 30-årene synes ikke jeg du skal satse på det som er «in», men heller finne ut av hvilke bukser som kler deg og som du synes er fine, og bruke det. Det finnes ikke noe mer utdatert enn voksne kvinner med (det de tror er) siste skrik, uten at det passer dem eller alderen. Helt unge kan gå med hva de vil og være fine, men etterpå er det mye bedre å kle seg etter det en kler og trives i.

Anonymkode: 0f580...ce4

• Liker 5
Skrevet

Sleng bukser.

Anonymkode: 92c12...a84

Skrevet
På 7.9.2020 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Har en grønn fløyelsbukse. Fått mye positive tilbakemeldinger. Er  I 30 årene

Anonymkode: 0003a...3e0

Hvor har du kjøpt den ? Elsker grønn fløyel

Anonymkode: c8175...d67

Skrevet

Hold på den stilen du liker TS! En løs bukse er det mest trendy om det så er baggy, boyfriend eller straight leg. Det mest utdaterte er pinnestramme jeans som kombineres med løs overdel. Det var the shit for 5-6 år siden, og ære være de som fremdeles liker det, og går med det (40-åringene på jobb), men "in" er det i hvert fall ikke.

Anonymkode: e6b2a...6ea

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hold på den stilen du liker TS! En løs bukse er det mest trendy om det så er baggy, boyfriend eller straight leg. Det mest utdaterte er pinnestramme jeans som kombineres med løs overdel. Det var the shit for 5-6 år siden, og ære være de som fremdeles liker det, og går med det (40-åringene på jobb), men "in" er det i hvert fall ikke.

Anonymkode: e6b2a...6ea

Så med mindre 40-åringer kler seg som 20-åringer, så er de utdaterte? Merkelig logikk. Man kan liksom ikke kle seg rett som 40-åring da. Det er feil om man prøver å kle seg yngre, og feil om man ikle gjør det.

• Liker 12
Skrevet
På 7 September 2020 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Ikkje greit å vere voksen dame og få kommentarer om kjerringstil....og kler man seg for ungdommelig er det feileg syns forresten det er herleg med folk som kler seg i det dei er komfortable med, då skinner mennesket og gløder. Man må ikkje sette folk i bås....livet er for kort til det😀👍

Anonymkode: 48cca...8c0

• Liker 7
Skrevet
På 7.9.2020 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Har du noen lenke til det? Jeg liker godt fargede bukser, særlig i lilla. 

På 7.9.2020 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Jepp, i allefall for denne kjerringa her. :jepp:

Til deg TS, tenker jeg at du først og fremst bør bruke det du liker og som passer til din kropp uavhengig av hva som for øyeblikket er inn. 

• Liker 1
Skrevet

Det som er mest in, er for korte bukser som gir ekstra tykke lår og fremhever kulemage (selv om du egentlig ikke har det).  Den skal dras så langt oppi sprekken som mulig, slik at det ikke er fnugg av tvil om at du har et kvinnelig kjønnsorgan, både foran eller bak. 

Anonymkode: 18c97...23f

• Liker 5
Skrevet

Blås i hva som er trendy. Det som er in nå er jo helt tragisk. Kaste bort de beste årene i klær som gjør at kroppen ser styggere ut en den er. Forså det den som kan. Bukser med sleng er muligens det eneste som er i motebildet nå som sitter pent på mange, så det hadde jeg gått for. Men så er jeg en ca førti i skinny jeans og nøytral genser. Kler meg etter egen figur.

Anonymkode: 521c4...7f4

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er mest in, er for korte bukser som gir ekstra tykke lår og fremhever kulemage (selv om du egentlig ikke har det).  Den skal dras så langt oppi sprekken som mulig, slik at det ikke er fnugg av tvil om at du har et kvinnelig kjønnsorgan, både foran eller bak. 

Noen kler disse buksene, men det gjør ikke jeg. Jeg er lav og slank med fett på de "riktige" stedene og dise buksene får meg bare til å se formløs og enda lavere ut. Holder meg til skinny jeans og masse store gensere utover høsten 😍På universitet der jeg studerer er det nokså tredelt om man bruker girlfriend jeans, flared jeans eller skinny jeans. Girlfriend jeans synes jeg er det mest komfortable og skjønner godt at mange går i dem, men jeg kler dem dessverre absolutt ikke i det hele tatt 

Men nå er jeg kanskje en 22 år gammel kjerring 

Anonymkode: d20a7...60e

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen kler disse buksene, men det gjør ikke jeg. Jeg er lav og slank med fett på de "riktige" stedene og dise buksene får meg bare til å se formløs og enda lavere ut. Holder meg til skinny jeans og masse store gensere utover høsten 😍På universitet der jeg studerer er det nokså tredelt om man bruker girlfriend jeans, flared jeans eller skinny jeans. Girlfriend jeans synes jeg er det mest komfortable og skjønner godt at mange går i dem, men jeg kler dem dessverre absolutt ikke i det hele tatt 

Men nå er jeg kanskje en 22 år gammel kjerring 

Anonymkode: d20a7...60e

Det er nok noen som kler disse buksene, men det er langt mellom dem. Selv ser jeg tilbakestående ut i sånne bukser. 
Jeg holder meg fortsatt til skinny, og så har jeg kjøpt noen med flared legs. 

• Liker 1
Skrevet

Kan man altså ikke ha smal nede og stor oppe for tiden? Som en ganske gjennomsnittlig dame med kvinnelige former ser jeg bare større ut med løs oppe og nede. 

Anonymkode: 0b86e...0d8

• Liker 1
Skrevet
På 15.9.2020 den 15.05, AnonymBruker skrev:

Kan man altså ikke ha smal nede og stor oppe for tiden? Som en ganske gjennomsnittlig dame med kvinnelige former ser jeg bare større ut med løs oppe og nede. 

Anonymkode: 0b86e...0d8

Jo, selvfølgelig kan man det. Det er heldigvis helt frivillig hvor trendy man vil være 😄  Jeg følger nok over gjennomsnittlig med på hva som rører seg i motebildet, men kaster meg ikke over alle nye trender likevel. Jeg vet både hva jeg liker å gå med og hva jeg kler, og det er viktigst for meg. (og så kan jeg evnt legge til noe trendy hvis det passer inn i min stil). 

Anonymkode: f47ae...0cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...