AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Hei, jeg lurer på om presskannekaffe innholder kalorier? Har hørt at svart kaffe inneholder 0 kalorier, men synes presskannekaffe smaker så mye bedre at jeg ikke kan forstå at det er kalorifritt? Hvis jeg drikker en kopp presskannekaffe med en sukett oppi, vil det si kalorier? Er bare veldig nysgjerrig:) Anonymkode: 44738...085
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Det er en forskjell på filterkaffe og annen kaffe ettersom kaffefilteret fjerner en del fett. Men svart kaffe er nok ikke synderen dersom du har blitt for rund, det er heller ikke den du skal kutte ut. Anonymkode: 54b91...20f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 Kaffebønner er så å si kalorifrie, så da blir drikken også det med mindre du tilsetter noe. Presskannekaffe er samme kaffe som brukes til kaffetrakter eller espressomaskin, men er malt grovere. Kaffe inneholder et fettstoff som kan påvirke kolesterolet, så folk i risikogruppen bør begrense inntak av kaffe som ikke er filtrert. Anonymkode: c8c60...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå