Hjulvisp Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Hei på dere, alle kloke og desverre erfarne damer her inne 😌 Nå nærmer det seg ikm (ikke så veldig nært, men nok til at jeg har startet å tenke på testing), og i den anledning lurer jeg på hvilke tidligtester dere har gode erfaringer med? Trodde jeg hadde det liggende, men der tok jeg feil. Håper å få kjøpt på apoteket, så får jeg heller bestille fra nett neste pp 😊 Håper på gode råd, hilsen Godis
Neutral90 Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Liker godt make sure. De fåes hos farmasiet.no, rask levering
Amatariel Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 First Response er den beste testen jeg noensinne har vært borti (og det er mange). Samme med vanlig Clear Blue Pluss. Men disse koster jo litt da. For billig tidligtesting syns jeg strimlene til Babyplan fungerer helt utmerket.
Hjulvisp Skrevet 8. september 2020 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2020 Takk for tips Neutral90 og Amathariel 🤩 Jeg fikk ikke tak i noen av disse raskt nok (skal teste i morgen), men om det ikke går denne prøveperioden skal jeg bestille noen av disse 👌
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 22 timer siden, Amatariel skrev: First Response er den beste testen jeg noensinne har vært borti (og det er mange). Samme med vanlig Clear Blue Pluss. Men disse koster jo litt da. For billig tidligtesting syns jeg strimlene til Babyplan fungerer helt utmerket. Hvorfor er du så glad i FR egentlig? Bodde noen år i USA og ser samme tendensen der... Det er jo ikke noe spesielt med fr? Anonymkode: 941ac...f63
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 1 time siden, Godis skrev: Takk for tips Neutral90 og Amathariel 🤩 Jeg fikk ikke tak i noen av disse raskt nok (skal teste i morgen), men om det ikke går denne prøveperioden skal jeg bestille noen av disse 👌 Anbefaler clearblue tidligtest jeg altså. Liker den bedre enn Babyplan og FR. Anonymkode: 941ac...f63
Hjulvisp Skrevet 8. september 2020 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler clearblue tidligtest jeg altså. Liker den bedre enn Babyplan og FR. Anonymkode: 941ac...f63 Takk for tips anonym 👌 Jeg synes cb føles ganske dyr, men jeg betaler heller litt ekstra enn å få resultater som er vanskelig å tolke 😊
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 33 minutter siden, Godis skrev: Takk for tips anonym 👌 Jeg synes cb føles ganske dyr, men jeg betaler heller litt ekstra enn å få resultater som er vanskelig å tolke 😊 Er enig i at den er litt dyr, men den er tilgjengelig og sikker. Jeg tenker på den hvor du kan teste 6 dager før. er mest glad i stavtester jeg Anonymkode: 941ac...f63
Amatariel Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du så glad i FR egentlig? Bodde noen år i USA og ser samme tendensen der... Det er jo ikke noe spesielt med fr? Anonymkode: 941ac...f63 Etter 10 år med prøving (dog ikke sammenhengende) har jeg vært borti maaange forskjellige tester. FR er helt klart den beste å teste tidlig med! Der strimler, CB-kryss o.l er så svake så svake, så er FR klar på samme tidspunkt. Har testet med strimler, vært i tvil, så tatt FR - og all tvil forsvunnet. Veldig fin test å forholde seg til.
Hjulvisp Skrevet 8. september 2020 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er enig i at den er litt dyr, men den er tilgjengelig og sikker. Jeg tenker på den hvor du kan teste 6 dager før. er mest glad i stavtester jeg Anonymkode: 941ac...f63 Kjekt med cb som er lett å få tak i på nærapoteket 👌
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #11 Skrevet 8. september 2020 14 minutter siden, Amatariel skrev: Etter 10 år med prøving (dog ikke sammenhengende) har jeg vært borti maaange forskjellige tester. FR er helt klart den beste å teste tidlig med! Der strimler, CB-kryss o.l er så svake så svake, så er FR klar på samme tidspunkt. Har testet med strimler, vært i tvil, så tatt FR - og all tvil forsvunnet. Veldig fin test å forholde seg til. Ser hva du mener, men har ikke noe bedre erfaring med fr enn andre test tidlig cvs. Jeg har i alle fall aldri måttet tolke med cb:) ikke med Fr heller. For meg er det strimler, babyplan og rfsu som suger. Anonymkode: 941ac...f63
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #12 Skrevet 9. september 2020 Clearblue tidligtest (den du kan teste 6 dager før ikm), den fikk jeg utslag på når jeg var 3+1 i følge termin. Men, dagen etter fikk jeg positiv digital CB og svak positiv på vanlig strimmel fra Babyplan, så det kan være like greit å bruke tidligstestene fra babyplan/vanlig strimmel siden de er mye billigere. Anonymkode: e10d4...eba
Hjulvisp Skrevet 9. september 2020 Forfatter #13 Skrevet 9. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Clearblue tidligtest (den du kan teste 6 dager før ikm), den fikk jeg utslag på når jeg var 3+1 i følge termin. Men, dagen etter fikk jeg positiv digital CB og svak positiv på vanlig strimmel fra Babyplan, så det kan være like greit å bruke tidligstestene fra babyplan/vanlig strimmel siden de er mye billigere. Anonymkode: e10d4...eba Takk for tips 😊
Erosrose Skrevet 11. september 2020 #14 Skrevet 11. september 2020 jeg liker first response, de er det aldri noe skygge strek på, og de er veldig sensitive. rfsu vil jeg ikke anbefale.Babyplan har jeg ikke noe erfaring med. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå