Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest deleted
Skrevet

Skal kjøpe ny mobil, men hvem er best?

Tenker på SE k750i men er det noen Nokia modeller som er like bra?

Har Nokia nå å er vant med den menyen, men det hadde vært kjekt med digi. kamera på mobilen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, jeg hadde også alltid hatt Nokia og ville derfor ikke bytte, kjente menyen på Nokia og synes de var best. Men så fikk gubben firmatlf og da tok jeg over hans SE tlf og jeg ble frelst :ler: Har bare hatt SE siden da. Har nå hatt SE 700i ei stund men har veldig lyst på 750'en!

Dette er smak og behag!

Lykke til!

Gjest Guest
Skrevet

Ble iallefall veldig overrasket over kvaliteten da jeg hadde en SE mobil for en tid tilbake. Var aldri noe trøbbel med den.

Skrevet

Jeg har K750i og er veldig fornøyd med den!

Skulle jeg hatt en nokia nå måtte det vært 6680, men den koster dobbelt så mye som K750i'en. ;)

Skrevet

Velg Sony Ericsson. De Nokiatelefonene jeg har hatt, har vært ganske elendige. Nå har jeg en SE, og den holder utmerket kvalitet, tross alt den har gjennomgått :icon_razz:

Gjest Guest
Skrevet

Jeg hadde intill for ett år siden kun hatt Nokia, og kunne ikke tenke meg noe annet. Så fikk jeg en SE K700i... var litt trøblete et par dager, så gikk det greit. Nå vil jeg ikke ha nokia igjen!! Jeg har ikke hatt noe trøbbel med min SE, synes menyene er mye mere logisk oppbygd. Så jeg anbefaler SE på det varmeste!!!

Skrevet

Jeg hadde intill for ett år siden kun hatt Nokia, og kunne ikke tenke meg noe annet. Så fikk jeg en SE K700i... var litt trøblete et par dager, så gikk det greit. Nå vil jeg ikke ha nokia igjen!! Jeg har ikke hatt noe trøbbel med min SE, synes menyene er mye mere logisk oppbygd. Så jeg anbefaler SE på det varmeste!!! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...