Gå til innhold

Kjæresten miiiin.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjer når du minst venter det har jeg hørt.....

Har lenge gått rundt og lett etter den "rette", og etter mange feiltak så dukket han bare opp!! Ble kjent med han første gang for over 1 år siden....

Plutselig for snart 4 måneder siden, så møttes vi igjen og det ble full klaff med en gang!!!!!

Må si at jeg kanskje var litt i tvil i begynnelsen.... Skal, skal ikke!?

Fant etterhvert ut at jeg kom til å angre hvis jeg ikke prøvde!!!

Og forelskelsen kom......Aldri har jeg følt en slik nærhet til noen før!!!

Og om 3 uker så flytter vi sammen!

Har aldri bodd sammen med noen før og vet at det kan bli en prøvelse da jeg er en utpreget perfeksjonist.... :roll:

Leiligheten min er alltid helt strøken(nesten) og innredningen er slik jeg vil ha den (stilfullt og rent)! Nå som han flytter inn, så vet jeg at vi blir nødt til å gjøre noen endringer og det bare gleder jeg meg til.......

Er det noen som kan dele sine erfaringer rundt dette med å flytte sammen og leve sammen med meg!!! Er så utrolig spent på hvordan ting kommer til å bli..........

:rodme:

Videoannonse
Annonse
Gjest motorrypa
Skrevet

bare ett forslag.

ikke flytt inn til den ene av dere. finn dere noe felles.

jeg flyttet inn med kjæresten min sist gang å det ble litt rart for han hadde alle sine ting rundt seg å var vant til å ha det sånn å sånn. det tok vanvittig lang tid før jeg klarte å føle at dette var hjemme mitt.

det er enklere å flytte begge to sånn sett

motorrypa 23+4

Skrevet

Det er en spennende tid du går i møte. Flyttet sammen med min kjære (nå min mann) for ca 3 år siden. Jeg er av den typen som liker å ha system på tingene, ryddig og fint, men han der i mot, vel hva skal jeg si. Han har fått sitt lille krypinn og der kan han rote så mye han vil for meg :P

Tror det er viktig at både du og han innretter etter hverandre så finner dere nok ut av ting etter hvert. Husk på at det er viktig at han føler at det er litt hans også dersom han skal flytte inn i din leilighet. Ha regler på hvem som skal gjøre hva ol. Det har vi og det fungerer bra.

Skrevet

Huff jeg må vel si at det med å flytte inn i noens leilighet kan gjøre ting som er rosenrødt til å bli et mareritt.

Å flytte inn hos noen som har alt slik de selv vil kan føre til mange konflikter.

Han vil mest sannsynlig komme til å føle at han bor hos deg. Han vet ikke hvor han kan gjøre av sine ting uten at det fører til at det går utover din fra før av velorganiserte leilighet.

Du vil klage på rotet han lager i din leilighet og slik vil det bare balle på seg...

Anbefaler dere heller om å finne en leilighet ilag slik at dere begge kan begynne på nytt- da vil dere iallfall føle at det er begge sin leilighet...

Skrevet

hei!

høres heeerlig ut å være nyforelska.. :)

det at man har forskjellig standard for hvordan man vil ha det kan kanskje bli et problem..selv er jeg litt håpløs, men blir stadig bedre..

senest i går glemte jeg helt å henge opp klærne darlingen hadde vasket, og bedt meg om å henge opp siden han skulle på jobb akkurat da.

men jeg blir stadig flinkere til å ta i et tak, selv om det ofte må noen påminnelser til..det hjelper iallefall å få litt ros for det man gjør, noe jeg også er blitt flinkere med ovenfor darlingen. men det er ikke så lett å "se" ting som liksom må gjøres om man har litt forskjellig formening om hvor nødvendig det er. jeg synes faktisk at om darlingen vil ha det så strøket som han vil, så får han stå for den biten selv. selv er jeg mer på normal standard, og tåler godt litt rot og støv i krokene om det ikke blir direkte skittent og utrivelig. vi prøver å gjøre store ting sammen (husvask og slikt), slik at det skal bli mer rettferdig fordeling.

synes vi har gått oss til i en grei rutine egentlig, og det er jo det som teller; at vi har et system vi begge kan leve med uten at det vokser seg frem irritasjoner som tilslutt blir uoverkommelige.

lykke til!

Skrevet

Har lyst til å komme med noen tips, men jeg står litt fast, fordi jeg vet ikke alderen på vendela og typen.

Og svaret mitt kommer til å være ut ifra det. basta

...ting endrer seg med årene

Skrevet

Jeg er 22, han er 25.......!

Har jo veldig lyst til at det skal bli naturlig for han å bo der, da!!

Siden jeg kun har bodd der siden februar, så har jeg ikke grodd helt fast i mitt eget mønster.......

Så, vi handler inn litt nye møbler som f.eks ny spisegruppe cd-hyller etc!

Og soverommet skal han få innrede.... (nye nattbord, lamper, maling på veggene, kommode + +)

Håper dette iallefall kan gjøre det litt lettere for han.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...