Gå til innhold

Mamma drikker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mamma drikker vin hver dag. Hun er sykemeldt. Er snill, men gidder ikke gjøre noe. Jeg prøvet hjelpe. Er 15 år. Alle vet, men hun er sint på de som sier noe om drikkingen til henne. Pappa er stort sett i garasjen. De sover ikke sammen lenger. De har spurt meg på skolen om noe er galt hjemme. Jeg har sagt nei . Vil ikke at noen skal komme hjem til oss. Hun gir meg mye penger, men ikke middag. Føler mer vi er venninner enn mamma og datter. Er glad utenpå , men trist inni meg. Mamma er mye på Tinder og har vist meg bilder hun har av seg der. De er gamle. Foreldrene mine blir sikkert skilt, men jeg er mer redd for å ha en alkoholiker til mor. 

Anonymkode: 32ac5...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må være veldig vondt og ustabilt for deg. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å snakke med helsesøster eller en lærer. ❤️ din mor har det garantert vanskelig og trenger hjelp

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen spørsmål eller vil du bare få ting ut?Drikker hun seg full hver dag eller er det snakk om et glass?

Anonymkode: ba340...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mamma drikker vin hver dag. Hun er sykemeldt. Er snill, men gidder ikke gjøre noe. Jeg prøvet hjelpe. Er 15 år. Alle vet, men hun er sint på de som sier noe om drikkingen til henne. Pappa er stort sett i garasjen. De sover ikke sammen lenger. De har spurt meg på skolen om noe er galt hjemme. Jeg har sagt nei . Vil ikke at noen skal komme hjem til oss. Hun gir meg mye penger, men ikke middag. Føler mer vi er venninner enn mamma og datter. Er glad utenpå , men trist inni meg. Mamma er mye på Tinder og har vist meg bilder hun har av seg der. De er gamle. Foreldrene mine blir sikkert skilt, men jeg er mer redd for å ha en alkoholiker til mor. 

Ung.no

Anonymkode: d5404...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du søsken? Hva mener du med at de er gamle?

Anonymkode: ba340...7b6

De fine bildene av henne på tinder er gamle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er moren din sykemeldt pga noe psykisk? I så tilfelle, får hun hjelp av fastlege/psykolog? 

Anonymkode: 66858...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er moren din sykemeldt pga noe psykisk? I så tilfelle, får hun hjelp av fastlege/psykolog? 

Anonymkode: 66858...bdd

Nei hun venter på operasjon. Hun lurer alle. Ser flott ut ute, og slask hjemme. Hun drikker vin og sprit. En venninne sa at hun hadde hørt noen si mamma var ofte på polet. Jeg vet at mange vet, men hvorfor melder de ikke fra til skolen eller helsesøster. Jeg vil ikke .Hun vil aldri tilgi meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei hun venter på operasjon. Hun lurer alle. Ser flott ut ute, og slask hjemme. Hun drikker vin og sprit. En venninne sa at hun hadde hørt noen si mamma var ofte på polet. Jeg vet at mange vet, men hvorfor melder de ikke fra til skolen eller helsesøster. Jeg vil ikke .Hun vil aldri tilgi meg.

Du skal heller ikke måtte ta den kampen. Hva med faren din? Har du snakket med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...