AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Del Skrevet 7. september 2020 Noen her som har gjennomgått denne 'prosedyren' og blitt gravid i månedene etter? De sier at det ikke er en behandling i seg selv, men for å sjekke om egglederne er tette, MEN det er gjort research på at noen kvinner (der egglederne var åpne) har blitt gravide i månedene etter prosedyren. Noen erfaringer? Anonymkode: 9a6cd...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Del Skrevet 7. september 2020 Jeg ble gravid måneden etter, etter to års prøving. Anonymkode: 11fd5...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Del Skrevet 7. september 2020 Jepp gjorde det på medicus som en del av fertilitetsutredning. Var allerede oppdaget manglende el, så sto på letrozol. 5 mnd prøving med letrozol uten effekt. Hun tok innvendig ul også og da så hun at jeg var i ferd med å få el . Så noen dager etter skyllingen fikk jeg el og vi la inn innsats. Resultatet er vår lille mini som er snart 2 år nå. Ikke hadde jeg tette eggledere men syns behandlingen hjalp lell. Vi prøver på nr 2 nå.. 4 pp nå med letrozol.. uten resultat. Fristende å skylle en gang til men ikke noe man har lyst til da det er ganske vondt. Så venter i d lengste:) Anonymkode: f47d7...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 7. september 2020 #4 Del Skrevet 7. september 2020 Hadde en sånn undersøkelse der de spylte egglederne, etter å ha prøvd i to år. De var åpne og jeg ble gravid 4 mnd etter undersøkelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå