Gå til innhold

HSG aka "Tubal flushing"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har gjennomgått denne 'prosedyren' og blitt gravid i månedene etter? De sier at det ikke er en behandling i seg selv, men for å sjekke om egglederne er tette, MEN det er gjort research på at noen kvinner (der egglederne var åpne) har blitt gravide i månedene etter prosedyren. Noen erfaringer?

Anonymkode: 9a6cd...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp gjorde det på medicus som en del av fertilitetsutredning. Var allerede oppdaget manglende el, så sto på letrozol. 5 mnd prøving med letrozol uten effekt. Hun tok innvendig ul også og da så hun at jeg var i ferd med å få el .

Så noen dager etter skyllingen fikk jeg el og vi la inn innsats. Resultatet er vår lille mini som er snart 2 år nå. 

Ikke hadde jeg tette eggledere men syns behandlingen hjalp lell. Vi prøver på nr 2 nå.. 4 pp nå med letrozol.. uten resultat. Fristende å skylle en gang til men ikke noe man har lyst til da det er ganske vondt. Så venter i d lengste:)

Anonymkode: f47d7...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en sånn undersøkelse der de spylte egglederne, etter å ha prøvd i to år. De var åpne og jeg ble gravid 4 mnd etter undersøkelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...