AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Voksen dame men passer ikke helt i min alders gruppe så det er nevn. Pga div som har hent meg er jeg venne løs. Altså jeg har noen på fb som med god vilje kan kalles venner. Er også for tiden syk med noe som sliter meg ut men det er forventet å bli bedre.. kom deg ut på kurs hobby trening . Jada men jeg er ikke så intresert i det damer på min alder liker. Trene kan jeg ikke nå ikke på et år i alle fall og når man trener er man mye i sin egen verden. Og så kommer det store spørsmålet. Hvordan bli venn. Skrive lapp ? Spørre ? Jeg er redd jeg bare plager de misstolker . Folk i min omkrets har ikke tid til nye venner. Og jeg må ha en og en kontakt egentlig. Er det noen introvert her som kan fortelle meg hvordan de fikk en venn de skjønte seg på. Og går det ann? Jeg liker ikke farmen osv. Spar meg for flimer som skal få deg til å grine og du finner ikke drømmeprisen ved å la han binde deg fast. Gi meg litt sær blaning av japansk kultur og marvel og jeg er fornøyd . Hater toppturer og hengekøye. Men tur i skogen med kaffekopp og pølse er kos. . Så jeg er sær Anonymkode: 1e8b7...06f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå