AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Noen som har prøvd olivenolje fra oliviers & co? Har de gode oljer? Hva har du kjøpt derfra? Anonymkode: 5d86c...bce 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd olivenolje fra oliviers & co? Har de gode oljer? Hva har du kjøpt derfra? Anonymkode: 5d86c...bce Kjempe gode! Husker ikke hva jeg har smakt, men pleier å smake når jeg går forbi butikken (de har gjerne smaksprøver) Anonymkode: 97b2c...337
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 De som er på Ski storsenter er i hvert fall bra! Møter du på hun som driver det, så får du perfekt service! Anonymkode: dcf8c...9a0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjempe gode! Husker ikke hva jeg har smakt, men pleier å smake når jeg går forbi butikken (de har gjerne smaksprøver) Anonymkode: 97b2c...337 Åå skulle ønske jeg hadde en butikk her så jeg kunne smake.. Ser de er utsolgt for mye i nettbutikken også, så håper de får inn igjen så jeg kan prøve noe!😋 Anonymkode: 5d86c...bce
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som er på Ski storsenter er i hvert fall bra! Møter du på hun som driver det, så får du perfekt service! Anonymkode: dcf8c...9a0 Er det ikke olivenlunden som er der? Eller har de oliviers også? Anonymkode: 5d86c...bce
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke olivenlunden som er der? Eller har de oliviers også? Anonymkode: 5d86c...bce Det er fremdeles et par oliviers igjen i Norge, men hovedsakelig så ble mange av de norske filialene kjøpt opp at Olivenlunden som var en del av den norske ledelsen i Oliviers som splittet seg fra morselskapet (slik jeg har blitt fortalt). Mange like produkter, noen ulike produkter, mange av produsentene er fremdeles de samme, osv Anonymkode: 91a7a...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #7 Skrevet 7. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er fremdeles et par oliviers igjen i Norge, men hovedsakelig så ble mange av de norske filialene kjøpt opp at Olivenlunden som var en del av den norske ledelsen i Oliviers som splittet seg fra morselskapet (slik jeg har blitt fortalt). Mange like produkter, noen ulike produkter, mange av produsentene er fremdeles de samme, osv Anonymkode: 91a7a...4ad Åå! Forvirrende😅 jeg har faktisk lagt merke til at de har flere av de samme produsentene, feks sommeroljen til oliviers er fra en som Olivenlunden har hatt oljer fra flere år nå. Jeg tenkte først at det var litt merkelig at de skulle bruke de samme når det sikkert finnes tusenvis av produsenter å velge mellom, men det forklarer vel saken😄 Anonymkode: 5d86c...bce
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 Har ikke kjøpt noe derfra, men de er ihvertfall elendig på kundeservice på nett. Da er olivenlunden mye bedre Anonymkode: 5d86c...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå