AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Er jeg den eneste som liker en mann som har litt liten pikk? Syns det er mer deilig å lettere å konsentrere seg på å ha det deilig.. har møtt alt for mange som har så sykt stort at det gjør bare vondt, fordi de liker også å bare holde på, skjønner ikke hvorfor menn med over gjennomsnittet liker å pule hardt. gir ikke mening for meg ihverfall, hva synes dere? Anonymkode: 5325b...7ec 2
Mumsmums Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Elsker pikk. Liten som stor. Kommunikasjon er viktig for et bra sexliv uansett str på pikken. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 jeg liker begge deler, kjemien og tenninga mellom oss er viktigere en str hans.. men en veldig lang en kan legge noen begrensninger på stillinger osv.. mannen min har lang kuk og vi kan ikke gi på i doggy fx, for da får jeg støtsmerter, så han kommer aldri bakfra. hadde sex med en annen som var ganske liten, og det var litt befriende for vi kunne gjøre alt uten at jeg spente meg i noen stillinger av frykt for å få en jager som kjentes ut som den gikk oppi mellomgulvet... Anonymkode: 6b58e...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå