Gå til innhold

Er denne cardiganen fin/ok eller for formløs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kler jeg den, eller blir det bare for formløst/baggy? 

Bilder

Anonymkode: baa07...82c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk noe litt løsere under, så fungerer den fint.

Anonymkode: 71102...d92

• Liker 4
Skrevet

Ikke så fin til bukse som er så lav i livet

Anonymkode: b3f32...261

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes du ser fin ut jeg. :) 

• Liker 3
Skrevet

Cardigan generelt er jo formløse hvis ikke de har knapper :) Syns den var fin!

Skrevet

Jeg synes du kledde den 

• Liker 2
Skrevet

Den er jo litt baggy, men jeg synes det var fint! 

Anonymkode: 87b95...ded

Skrevet

Burde hatt høyere liv på buksene så blir det bra. 

Anonymkode: d36c3...c5e

• Liker 4
Skrevet

Synes den var kjempefin på deg! Som de andre sier hadde en høylivsbukse med singletten «inni» vært prikken over i’en :)

• Liker 4
Skrevet

Hm - det kunne vært en look dersom du også hadde en løsere topp og en videre bukse. Pinnstramme jeans og løs cardigan blir ekstremt kjerring for meg /eventuelt mote fra 5-10 år siden.

Anonymkode: 0dd53...8be

• Liker 5
Skrevet

Formløst og baggy. Jeg syns ikke det var fint. Sorry 😞

Skrevet

Synes formen og teksturen (bomull?) var fint om du har en bukse med høyere liv og kanskje et belte i livet og en singlet nedi buksen som noen andre i tråden nevnte.

Derimot synes jeg ikke fargen kledde deg så godt. Nå ser jeg ikke ansiktet ditt, men mot den synlige huden din ser fargen litt blass ut. Jeg får ofte litt "grå mus" følelse av de som går med slike blasse farger sammen med et oversized snitt. Kommer cardiganen i andre farger?

Anonymkode: 70a16...c3c

Skrevet

Takk for svar 😊

Tar til meg all konstruktiv kritikk. Jeg sliter enormt med klær og mote, så alle små tips hjelper. Har alt for lite klær, og føler jeg ikke klarer å finne noe nytt 😅 Denne var et av forsøkene nå nylig, men merket at jeg syntes det var noe "feil" uten å klare å sette fingeren på akkurat hva. 

Høyere liv på buksen, evt løsere overdel og annen farge på cardiganen er notert. 

Skrevet

Jeg synes ikke den var formløs i det hele tatt. Men er enig med de andre at det nok ser bedre ut med toppen nedi buksa, og litt høyere liv på buksa. 

Eksempler hva jeg synes er formløs cardigan: 

https://www2.hm.com/no_no/productpage.0863595002.html

https://www.simplyfashion.no/produkt/klar/noella/jakker-3/noella-rosa-jakker-kala-cardigan-rosa

https://www.aliexpress.com/item/33057629852.html

Anonymkode: fd188...cf3

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke at du skal ha høyere liv på buksen. Men jeg syns cardiganen ser for liten ut til deg. Prøv en større størrelse, som går lenger ned og er litt videre. Jeg er enig med de andre i at fargen virket for blass til deg. 

Skrevet

Cardiganen er fin og tidløs i en farge som passer til alt, men tilbehøret var litt tamt. Enkel t-skjorte er greit, men i en annen farge så ikke alt går i et. Prøv å finn en farge som matcher øyene dine. Og så dytter du den nedi buksa.

Sprit det gjerne opp med et par skoletter og kross-over veske som matcher.

Anonymkode: f86d9...78a

• Liker 2
Skrevet

Cardiganen var fin, men buksa var grøss-stygg. Kast den! Ingen kler sånne jeans. Og ha en anna topp under. 

Anonymkode: f25c8...a59

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Cardiganen var fin, men buksa var grøss-stygg. Kast den! Ingen kler sånne jeans. Og ha en anna topp under. 

Anonymkode: f25c8...a59

Hva er så stygt med den?

Anonymkode: a2166...65c

Skrevet

Synes du var fin, men selv ville jeg dratt opp ermene littegrann. Ikke mye, tilsvarende én brett kanskje :)

Anonymkode: 03057...e62

Skrevet
På 8.9.2020 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 😊

Tar til meg all konstruktiv kritikk. Jeg sliter enormt med klær og mote, så alle små tips hjelper. Har alt for lite klær, og føler jeg ikke klarer å finne noe nytt 😅 Denne var et av forsøkene nå nylig, men merket at jeg syntes det var noe "feil" uten å klare å sette fingeren på akkurat hva. 

Høyere liv på buksen, evt løsere overdel og annen farge på cardiganen er notert. 

Du er jo veldig flott, og du vet hva dem sier: alt kler den smukke ;) 

jeg synes det er noe ekstra sjarmerende med at du kanskje ikke har antrekket helt sånn detaljstyrt, og ser ikke ut som en katalogmodell. Det er ingenting galt med antrekket, det er bare helt ordinært. 

Anonymkode: 2a742...565

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...