AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #21 Del Skrevet 7. september 2020 14 minutter siden, SPOCA skrev: Vel, jeg er 33 år. Jeg går med 50-tallskjoler. Moten følger jeg generelt lite med på. Jeg kjøper det jeg liker og sånn er det med den saken. Om det er in eller ikke spiller veldig liten rolle for min del altså. Jeg har ikke fulgt moten siden jeg gikk på ungdomsskolen. Og nedlatende? Det må da være lov å si at man synes noe er stygt når man blir spurt hva man synes om et plagg. Det som derimot hadde vært nedlatende er å si det uoppfordret til noen som gikk i dette plagget uten å bli spurt. Men blir jeg spurt så er jeg stort sett ærlig (dog kan det vel hende jeg drar en hvit løgn for å unngå å såre noen om jeg ser det er riktig i den situasjonen). Og denne sesongen har jeg ingen planer om kjøp. Jeg har så mye klær at det trenger jeg ikke. Det er en stor forskjell på å si at det ikke er din personlige smak, og at den er forferdelig stygg. Siste er nedlatende. Anonymkode: 785eb...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 7. september 2020 #22 Del Skrevet 7. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er en stor forskjell på å si at det ikke er din personlige smak, og at den er forferdelig stygg. Siste er nedlatende. Anonymkode: 785eb...5e2 Nei. Jeg er uenig. Å være nedlatende handler om å ha en ovenfra og ned-holdning, å følge seg overlegen. Jeg ser ikke ned på de som bruker dette plagget. Jeg føler meg ikke på noen bedre enn andre. Det er heller ikke slik at jeg tenker stygt om mennesker som bruker plagget. Jeg synes derimot at plagget er forferdelig stygt helt objektivt. Jeg svarte på det trådstarter lurte på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 7. september 2020 #23 Del Skrevet 7. september 2020 Nei, så absolutt ikke. Jeg ville ikke ha betalt 50 kroner for den engang Er ikke min stil, og jeg forstår ikke at enkelte mennesker vil bruke så mye penger på et hverdagsplagg, men hver til sitt. Eneste jeg kunne brukt over 3000 på er vinterjakke som holder i årevis, bunad(stilbehør) og brudekjole. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #24 Del Skrevet 7. september 2020 Får flashback til 80-tallet. Ikke min favoritttid når det kommer til klær og slikt Anonymkode: 1191f...bcb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #25 Del Skrevet 7. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror dere den nye modellen av Tine cardigan blir utsolgt fort og synes dere den er verdt 3800kr? De tidligere modellene har jo vært en suksess, men denne er enda stivere priset. Vil vurdere å kjøpe den dersom det er sannsynlig at jeg ikke taper mye penger på å selge den videre på Tise etter en stund. https://www.holzweiler.no/products/women/tine-cardigan-camel Anonymkode: f0735...595 3800 kroner for et plagg med 30 prosent nylon??? det ville jeg ikke betalt 380 for en gang... Anonymkode: 5e546...b9b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #26 Del Skrevet 7. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, synes den er veldig fin. Men jeg har timeglassfassong, så de store ermene og løs passform som alle jakker/gensere har nå er håpløs på meg. Ville ikke gamblet å å tjene igjen ved salg, derimot. Når jeg kjøper dyrere plagg for en sesong går de over til å bli veldig komfortable hjemmeklær når sesongen er over, ingen ønsker å kjøpe fjorårets mote. Har man ikke råd til det dropper man kjøpet. Anonymkode: 785eb...5e2 Enig. Den er veldig spesiell, og blir lett å kjenne igjen som dette årets mote. Kjøper jeg noe til den prisen skal designet være tidløst og materialene av topp kvalitet, ikke nylon. Anonymkode: 5e546...b9b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #27 Del Skrevet 7. september 2020 Nei takk. Billig materialsammensetning, og overpriset merke. De prøver for hardt å være «aktuelle» med disse kleshengerne på kjendiser osv, men får det ikke helt til. Anonymkode: 1f1d7...9ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #28 Del Skrevet 7. september 2020 Det er påfallende at ingen egentlig svarer på spørsmålet her. TS spør ikke om vi liker plagget og vil betale 3800 kroner for det selv, men om vi tror at det har samme videresalgspotensiale som andre Holzweiler-"klassikere". Dersom man ikke har noen velbegrunnet mening den ene eller den andre veien, kan man vel bare avstå fra å lage støy? Greit nok, jeg bakte inn min personlige mening i svaret mitt lenger oppe i tråden her selv også, men de fleste andre svarene er jo hundre prosent teite og irrelevante. Det er en gjenganger her inne. Hvis noen har interesse for dyre klær, blir de sablet ned med det samme. Og hvis noen spør hvor man får tak i fine klær med prikker på, kommer det umiddelbart mange svar som sier at PRIKKER ER STYGT DU MÅ KJØPE MED RUTER PÅ. Anonymkode: e24c2...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #29 Del Skrevet 7. september 2020 Synes den var litt kul, men videresalg? Ser for meg at den fort nupper.. Anonymkode: 89ea4...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #30 Del Skrevet 7. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er en stor forskjell på å si at det ikke er din personlige smak, og at den er forferdelig stygg. Siste er nedlatende. Anonymkode: 785eb...5e2 Er det nedlatende å si at man syns et plagg er forferdelig stygt nå? Jeg syns plagget var fælt, og hvorfor skal jeg ikke kunne si det? Det er ikke slik at man har oppsøkt noen for å fortelle at plagget de bruker er stygt, men blitt spurt på et nettforum, så hva er problemet? Anonymkode: 662e0...2e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #31 Del Skrevet 7. september 2020 Nei. Hadde ikke kjøpt den om den kostet 300 heller. Synes ikke den er pen. Men: Til en sånn pris og hvis man liker den, så bør det være 100% ull for å være verdt det. Anonymkode: e4f51...648 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #32 Del Skrevet 7. september 2020 Du får ikke solgt trendplagg dyrt på Tise, dessverre. Klassiske plagg kan du få tilbake halv pris på, men ikke trend. Anonymkode: 6fdb5...ddb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #33 Del Skrevet 7. september 2020 Alt på Tise som ikke selges av en influenser må være eksklusivt, tidløst eller vintage for å gå til over halv pris av ny pris. Så nei. Anonymkode: ad7a7...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #34 Del Skrevet 7. september 2020 What? Den der er jo dritstygg 😂 Hadde aldri betalt 3800,- for noe slikt! Anonymkode: 437bd...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #35 Del Skrevet 7. september 2020 Jævlig stygg. Skjønner meg ikke på mote. Anonymkode: d5af1...22e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #36 Del Skrevet 7. september 2020 Synes den var fin men ikke verdt st prisen iforhold til materialet og det at den ikke er klassisk. Anonymkode: 249f1...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå