AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Jeg har noe som ser ut som positive tester i kanskje 2-3 dager før de blir slik at T strek er sterkere enn C strek og jeg da tenker at jeg får ordentlig eggløsning. Testene bruker også lang tid på å synke i styrke i dagene etter dette, de kan nesten tolkes som positive i dagene etter også. Er dette et dårlig tegn eller kan det bare bety at jeg har veldig mye av LH-hormonet i kroppen og det kan være en positiv ting? Jeg har også mye symptomer, vondt i hodet, EL-slim, murringer i magen.. Anonymkode: 4f487...a05
Love90 Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har noe som ser ut som positive tester i kanskje 2-3 dager før de blir slik at T strek er sterkere enn C strek og jeg da tenker at jeg får ordentlig eggløsning. Testene bruker også lang tid på å synke i styrke i dagene etter dette, de kan nesten tolkes som positive i dagene etter også. Er dette et dårlig tegn eller kan det bare bety at jeg har veldig mye av LH-hormonet i kroppen og det kan være en positiv ting? Jeg har også mye symptomer, vondt i hodet, EL-slim, murringer i magen.. Anonymkode: 4f487...a05 Sist syklus hadde jeg også det samme.. hadde positiv EL test i 3 dager, den den første av de 3 dagene var den sterkeste, som jeg antok den var. Men er ikke helt sikker.. og dette gjør jo igjen så usikkert på når EL fant sted. De er også veldig sterke etter EL, men ser da at de er litt mindre sterke enn de 3 dagene.. veldig frustrerende! Og vi vil spare de beste sædcelle til den dagen EL testen er positiv så er vanskelig når vi egentlig ikke vet hvilken av de dagene det er.. frustrerende for vi vil jo at den testen skal bli negativ dagen etter den positive😅 har søkt mye rundt på nettet, men blir ikke noe klokere..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 Enkelte har lang og slak kurve, andre bratt. Nivået har ikke noe å si. Styrken på streken skal aldri tolkes. Man har eggløsning 12-36 timer etter siste positive test. Så enkelt er det. Anonymkode: 57817...584
Love90 Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkelte har lang og slak kurve, andre bratt. Nivået har ikke noe å si. Styrken på streken skal aldri tolkes. Man har eggløsning 12-36 timer etter siste positive test. Så enkelt er det. Anonymkode: 57817...584 Hos meg så blir ikke streken sterkere enn kontrollstreken og vanskelig å se om den er like sterk, kanskje heller bittelitt svakere enn kontrollstreken og da er det vanskeligere å vite når den er positiv. Har lest at man skal ta utgangspunkt i den siste positive testen, men vanskelig når man ikke ser hva og hvilken som er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå