AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Tittelen sier det hele. Vi trenger et nytt barnesete, i og med barnesetet helst ikke skal kjøpes brukt. Vi har allerede basene, så trenger bare sete med nyfødtinnlegg. Anonymkode: 55eeb...bb3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 På jollyroom? 😊 Det gjorde vi. Anonymkode: 3af08...698
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 Helt supert at så mange er så hysteriske i forhold til brukte barnebilstoler. Det betyr nemlig at de av oss som skjønner at et solid babysete som er ekstremt pent brukt i noen få måneder faktisk er som nytt, kan få disse til en ekstremt billig penge på finn.no. Anonymkode: 33d5f...795
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt supert at så mange er så hysteriske i forhold til brukte barnebilstoler. Det betyr nemlig at de av oss som skjønner at et solid babysete som er ekstremt pent brukt i noen få måneder faktisk er som nytt, kan få disse til en ekstremt billig penge på finn.no. Anonymkode: 33d5f...795 Jeg har bare hørt at det burde kjøpes nytt, så da gjør jeg det som er anbefalt. Har ikke skrevet noen steder at de som er LITE brukt ikke kan brukes, men jeg sikter til det som har blitt brukt, altså ordentlig brukt. Ikke bare prøvd. Sånne idioter som deg, gjør meg ekstremt irritert. Du tror vel at du vet alt her i verden også? Hva har din mening med min tråd å gjøre? Vi trodde vi kunne kjøpe det brukt, men fikk beskjed om å kjøpe nytt, men hvordan kan vi stole på at dem som selger det, sier at de er lite brukt? Anonymkode: 55eeb...bb3 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: På jollyroom? 😊 Det gjorde vi. Anonymkode: 3af08...698 Takk for svar 😊 Anonymkode: 55eeb...bb3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 Dem selger vel maxi cosi på babycare? Anonymkode: 178b2...753
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #7 Skrevet 7. september 2020 Babycare oppe i byen, i storgata har kanskje? Anonymkode: b2461...793
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #8 Skrevet 7. september 2020 Tror de har på babycare i byen. Eller så kan du sjekke den bilforretningen ved siden av europris på s.torget Anonymkode: 2f6d6...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå