AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 I forige uke fikk jeg mens på ikm dato. I forkant hadde jeg vært gjennom ett ivf forsøk som ikke lykktes da jeg fikk mens. Idag er jeg da på dag 6 i syklus og blødningene stoppet på lørdag. Men plutselig idag fikk jeg skikkelig vondt i eggstokkene. Smertene varte ganske lenge og nå jeg gikk på do blødde jeg endel. Hva er det som skjer? Flere som har opplevd dette? Skal sies at da jeg hadde mens denne gangen, hadde jeg sinnsyke menssmerter. Mye verre enn jeg noen gang har opplevd. Anonymkode: 59e58...e3a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #3 Skrevet 10. september 2020 På 7.9.2020 den 12.50, AnonymBruker skrev: I forige uke fikk jeg mens på ikm dato. I forkant hadde jeg vært gjennom ett ivf forsøk som ikke lykktes da jeg fikk mens. Idag er jeg da på dag 6 i syklus og blødningene stoppet på lørdag. Men plutselig idag fikk jeg skikkelig vondt i eggstokkene. Smertene varte ganske lenge og nå jeg gikk på do blødde jeg endel. Hva er det som skjer? Flere som har opplevd dette? Skal sies at da jeg hadde mens denne gangen, hadde jeg sinnsyke menssmerter. Mye verre enn jeg noen gang har opplevd. Anonymkode: 59e58...e3a Hormonene kan tulle litt med blødningen. Mulig det er det? Men du bør kanskje ta en telefon til klinikken og høre med de for å være sikker på at det ikke tegn på noe gale? Anonymkode: 46b77...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå