Gå til innhold

2 gangs gravid symptomer erfaringer?

Erosrose

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg er ennå ikke gravid (har ett barn fra før) men er i dpo land nå.

Jeg lurer på, dere som har flere barn, hadde dere samme symptomer før ikm med alle graviditetene?

Og husker dere om utfloden var annerledes før ikm?

En annen ting som er rart er at jeg har ALLTID ømme pupper fra el dagen å frem til IKM, men ikke noe ømme pupper denne gangen, jeg er 3 dpo, noen som har opplevd dette?

Og ja, jeg vet at man ikke er (gravid) 3 dpo, egget fester seg mellom 6-12 dpo. 

Please ikke noen troll kommentarer. om du ikke liker innlegget så vær snill å skroll videre.

setter veldig pris på svar😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg var det helt annerledes andre gang, og det var det hele graviditeten også... første gang merket jeg det kun på at mensen ikke kom. Andre gang hadde jeg mye mer symptomer tidlig: ømme pupper, murringer, småuggen. Utfloden har jeg ikke merket noe på noen av gangene... 

lykke til, og håper det er ei spire der😊

Anonymkode: 6c36a...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg var det helt annerledes andre gang, og det var det hele graviditeten også... første gang merket jeg det kun på at mensen ikke kom. Andre gang hadde jeg mye mer symptomer tidlig: ømme pupper, murringer, småuggen. Utfloden har jeg ikke merket noe på noen av gangene... 

lykke til, og håper det er ei spire der😊

Anonymkode: 6c36a...8e6

tusen takk for svar :)

fikk du symptomer før ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme.. hehe. Hvis jeg er gravid nå, kjenner jeg ikke noe annet enn litt hard mage... Forrige gang ble jeg kvalm omtrent med en gang. Og fikk festeblødning..

Anonymkode: 50663...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid 2 ganger, 1. gang endte dessverre i MA. Det eneste symptom jeg hadde i begge graviditeter før ikm og ikke ved negative tester var at jeg plutselig var mye mer trøtt. Måtte sove på ettermiddagen ofte.

Når jeg fikk positiv test for andre gangen skjønte jeg at det var "graviditetssymptomet mitt" 😂

Anonymkode: ae775...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første svangerskap, samt et som endte med at mensen kom likevel i uke 4 (etter positiv test), hadde jeg mye menssmerter og murringer i dagene før jeg ventet mensen. Jeg hadde også mindre utflod enn vanlig. Begge deler kan ha vært tilfeldig, vi prøvde lenge og jeg kjente veldig godt etter. 

Andre svangerskap som ble et barn merket jeg ikke noe før mensen ikke kom som normalt. Jeg kjente veldig godt etter da også. Jeg hadde generelt mindre symptomer og plager hele det svangerskapet. 

Anonymkode: fe80e...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var annerledes andre gang for meg iallfall. Første gang var det kviser som gjorde at jeg tok test 12dpo. Denne fangen på Dag 5. Kjente jeg egget feste seg, eller at noe strakk og vet egget festet seg tidlig grunnet tidlig positiv test, vet det sies en ikkje kjenner egget, men det dritet jeg i. Jeg kjente det jeg kjente. Fikk gule klumper i utfloden en uke før ikm og har det enda 🙊🙈 ellers lite tegn før ikm, men fikk positiv test en uke før ikm:) 

Anonymkode: f3393...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang ble jeg kjempetrøtt og sliten og nåtte sove masse allerede noe dager før ikm., altså flere dager før jeg testet (testet en uke etter ikm, da jeg ikke prøvde å bli gravid).

Andre graviditet hdde jeg ingen symptomer, ble sa i uke 6. 

Tredje graviditet ble jeg kjempetrøtt en dag før ikm. Testet dagen etterpå og fikk positiv test.

Anonymkode: 68ee0...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...