AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #141 Skrevet 8. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Deres kritikk og debatt er basert på hat og mobbing. Lær heller hvordan man kritiserer, uten å mobbe og hate Jeg er STOLT av å være MUSLIM! Og jeg hater og mobber ingen, som ikke har samme tro sol meg. Det er det dere gjør. Anonymkode: 208df...644 Det at du tolker det som hat får være ditt problem. Vi kritiserer. Jeg hater ingen. Bryr meg ikke nok om muslimer til å hate dem Anonymkode: a9821...a1b 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #142 Skrevet 8. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du tror ikke det er en grunn til at islam blir så mye mer kritisert enn alle andre religioner? Det er et rykte de har satt på seg selv. Tror du det er fordi dere er verdens fredligste religion? Eller tror du hele verden er medfødte islamhatere? Anonymkode: a9821...a1b Har nok mye med at folk blir påvirket, og det er kun det verste som man hører om hele tiden. Det de står for som er bra, det hører man aldri eller sjelden noe om. Anonymkode: c71aa...14a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #143 Skrevet 8. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du tror ikke det er en grunn til at islam blir så mye mer kritisert enn alle andre religioner? Det er et rykte de har satt på seg selv. Tror du det er fordi dere er verdens fredligste religion? Eller tror du hele verden er medfødte islamhatere? Anonymkode: a9821...a1b Tenkt deg selv, når en SYK terrorist som kaller seg muslim, utfører terrorangrep, hvordan media uttaler dette? «MUSLIMER, MUSLIMER HAR DREPT...» Når en kristen utfører terror, er han «psykisk syk stakkars mann» ser du den? Så der er ikke rart at muslimer blir hatet, når det finnes så mange naive mennesker. Anonymkode: 208df...644
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #144 Skrevet 8. september 2020 Etter å ha lest alt dette her skammer jeg meg av å være muslim. Anonymkode: 85fba...44c 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #145 Skrevet 8. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenkt deg selv, når en SYK terrorist som kaller seg muslim, utfører terrorangrep, hvordan media uttaler dette? «MUSLIMER, MUSLIMER HAR DREPT...» Når en kristen utfører terror, er han «psykisk syk stakkars mann» ser du den? Så der er ikke rart at muslimer blir hatet, når det finnes så mange naive mennesker. Anonymkode: 208df...644 Disse terroristene utfører ofte terrorangrep «for» deres tro på islam. Anonymkode: a9821...a1b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #146 Skrevet 8. september 2020 4 minutter siden, Lundii skrev: Det er feil. Vi hater ikke muslimer. Men vi syns det er mye av islam som er svært kritikkverdig og vi syns at islam trenger en kraftig reform. Det skjer ikke dersom ingen snakker om det. Og det er stor forskjell på å bare tro og be til en Gud kontra å frihetsberøve kona si eller kreve at ungene skal faste gjennom ramadan. Min muslimske venninne på vgs var skrubbsulten og hu endte med å spise i skjul. Hu var redd for at søsteren skulle se det for å sladre til foreldrene. Dette virker kanskje som en liten filleting for deg, men jeg syns bare dette er veldig veldig trist. Det du beskriver er ikke Islam, det er kultur. Det finnes milioner forskjellige mennesker, og like forskjellige kulturer. Hvorfor forstår dere ikke? Islam sier ikke at du er påbudt å faste, det gjør du hvis du vil. Islam sier ikke at kvinner MÅ bruke hijab, det er kvinner selv som bestemmer det. Islam er fredelig religion, det er bare kulturelle mennesker som misbruker den. Anonymkode: 208df...644
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #147 Skrevet 8. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Disse terroristene utfører ofte terrorangrep «for» deres tro på islam. Anonymkode: a9821...a1b Disse mennesker som utfører terror er like syke som deres Brevik Anonymkode: 208df...644
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #148 Skrevet 8. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse mennesker som utfører terror er like syke som deres Brevik Anonymkode: 208df...644 Er ikke noe våres breivik. Breivik fortjener å dø seriøst. Anonymkode: a9821...a1b 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #149 Skrevet 8. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ikke noe våres breivik. Breivik fortjener å dø seriøst. Anonymkode: a9821...a1b Er ikke våres muslimer heller som utfører terror og voldar . De må også dø seriøst. Anonymkode: 208df...644
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #150 Skrevet 8. september 2020 7 hours ago, Lundii said: Cemal Knudsen Yucel. En fantastisk mann og leder av Ex-Muslims of Norway. Han var med i Det muslimske Brorskapet i Tyrkia. Idag er han eks-muslim. Han forteller om hva som fikk han til å forlate islam. Han forteller også at måten å bekjempe totalitær islam på er å ikke kneble oss islam-kritikere, men å lytte til dem. Å opplyse folk om de negative sidene ved islam er ikke ondskap, det er godhet! Det er å kjempe for frihet og menneskerettigheter! Problemet er at de eneste som er interessert i slike videoer er de som er for ytringsfrihet. De samme som knebler all form for islamkritikk er de samme som skyr slike videoer, så da er vi like langt. De er ikke interessert i å endre noe eller være mer åpen for at det ikke er rasisme det handler, er helt avstengt. Anonymkode: 17793...fef 2
Lundii Skrevet 8. september 2020 #151 Skrevet 8. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du beskriver er ikke Islam, det er kultur. Det finnes milioner forskjellige mennesker, og like forskjellige kulturer. Hvorfor forstår dere ikke? Islam sier ikke at du er påbudt å faste, det gjør du hvis du vil. Islam sier ikke at kvinner MÅ bruke hijab, det er kvinner selv som bestemmer det. Islam er fredelig religion, det er bare kulturelle mennesker som misbruker den. Anonymkode: 208df... Men én ting er hva jeg mener som er etnisk norsk, men hva tenker du om det eks-muslim Cemal Knudsen sier? Han er for øvrig leder for Ex-Muslims of Norway. Han var med i Brorskapet i Tyrkia før. Han tar fullstendig avstand fra islam. Han mener at islam ikke har ført med seg en eneste god ting inn til Europa og at islams ledere oppholder seg i vesten fordi de vil ta over. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #152 Skrevet 8. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøv og tenk at de som slenger ut av seg slike kommentarer bare er uvitende. Er sikker på at ingen av de som kritiserer i denne tråden eller ellers for den saks skyld, har satt seg inn i Islam. De bare plukker ut alt det negative og skrekkhistoriene. Egentlig handler det om redsel for det ukjente for noen og generelt hat for andre. Anonymkode: c71aa...14a Helt enig. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å skrive her engang. 🤗 Glad at jeg ikke har så mye hat inni meg. Anonymkode: 208df...644 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #153 Skrevet 8. september 2020 1 minutt siden, Lundii skrev: Men én ting er hva jeg mener som er etnisk norsk, men hva tenker du om det eks-muslim Cemal Knudsen sier? Han er for øvrig leder for Ex-Muslims of Norway. Han var med i Brorskapet i Tyrkia før. Han tar fullstendig avstand fra islam. Han mener at islam ikke har ført med seg en eneste god ting inn til Europa og at islams ledere oppholder seg i vesten fordi de vil ta over. Han kan mene og gjøre hva han bolx det har han fult lov til. Er jo utrolig mange kristne som også Jar konvertert seg til Islam og sier det samme om Kristendom. Så what? Anonymkode: 208df...644
Lundii Skrevet 8. september 2020 #154 Skrevet 8. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han kan mene og gjøre hva han bolx det har han fult lov til. Er jo utrolig mange kristne som også Jar konvertert seg til Islam og sier det samme om Kristendom. Så what? Anonymkode: 208df...644 Jeg syns det var veldig interessant hvertfall. Han har jo tross alt vokst opp med islam og veit hva han prater om. Syns han er beintøff for jeg veit han får mye hat. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #155 Skrevet 8. september 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Deres kritikk og debatt er basert på hat og mobbing. Lær heller hvordan man kritiserer, uten å mobbe og hate Jeg er STOLT av å være MUSLIM! Og jeg hater og mobber ingen, som ikke har samme tro sol meg. Det er det dere gjør. Anonymkode: 208df...644 Hater ikke muslimer, men er svært lei meg for at islam har så mange tilhengere at norske verdier og tradisjoner ikke synes å ha noe fremtid her i landet. Anonymkode: aacb0...606 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #156 Skrevet 8. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Prøv og tenk at de som slenger ut av seg slike kommentarer bare er uvitende. Er sikker på at ingen av de som kritiserer i denne tråden eller ellers for den saks skyld, har satt seg inn i Islam. De bare plukker ut alt det negative og skrekkhistoriene. Egentlig handler det om redsel for det ukjente for noen og generelt hat for andre. Anonymkode: c71aa...14a Litt av en hersketeknikk du bruker, prøver å fordumme meningsmotstandere med sånt. Jeg kjenner svært intelligente, opplyste mennesker med langt bedre utdanning enn deg som er kritisk til den islamske kulturen, og det er ikke frykt for det ukjente som er årsaken, tvert imot var det først når det ble kjent i form av å få det tett innpå seg alt det skeptiske kom. Jeg har muslimske og utenlandske ikke-muslimske venninner så det rasismepratet som sirkulerer er det bare driti ut å bruke mot meg. Husker hu ene hadde hatt på seg et olaskjørt hvor da ryktene spredde seg og sladringen nådde foreldrene om hvor «billig» dattera hadde vært, hvor sykt er ikke det. Stakkars muslimske jenter!! Og stakkars oss norske når det stadig drypper over på oss også, med hviskende, trakasserende ord på fremmedspråk fordi vi har på skjørt. Anonymkode: 17793...fef 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #157 Skrevet 8. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hater ikke muslimer, men er svært lei meg for at islam har så mange tilhengere at norske verdier og tradisjoner ikke synes å ha noe fremtid her i landet. Anonymkode: aacb0...606 Det skjønner jeg. Hadde også blitt lei meg hvis det var motsatt i mitt hjemmeland! Så det skal jeg ikke kritisere. Anonymkode: 208df...644
Kirby Skrevet 8. september 2020 #158 Skrevet 8. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hater ikke muslimer, men er svært lei meg for at islam har så mange tilhengere at norske verdier og tradisjoner ikke synes å ha noe fremtid her i landet. Anonymkode: aacb0...606 Kan du gi noen eksempler på norske verdier og tradisjoner?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #159 Skrevet 8. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hater ikke muslimer, men er svært lei meg for at islam har så mange tilhengere at norske verdier og tradisjoner ikke synes å ha noe fremtid her i landet. Anonymkode: aacb0...606 De norske verdiene og tradisjonene blir i større grad vannet ut av amerikanske. Har forresten lenge lurt på hva Halloween og Valentinesday har her i landet å gjøre. De begynner til og med å overta språket vårt. Anonymkode: c71aa...14a
Humle Brumle Skrevet 8. september 2020 #160 Skrevet 8. september 2020 1 time siden, Lundii skrev: Egen opplevelse. Som tiåring i Egypt ble jeg plystret til, de slengte slengkyss og spørte om å kjøpe meg. Ville ha meg med ut i ørkenen. Dette skjedde mange ganger den uka vi var der. Hvorfor jeg knytter dette til islam? Fordi Egypt er et muslimsk land og barneekteskap eksisterer i Egypt. Æsj, wtf?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå