Prover91 Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 Jeg pleier ofte å få migrene m/aura. Ca 2-6 ganger i mnd får jeg migrene. Spesielt i perioden rundt eggløsning og mens. Men i helgen opplevde jeg å få skikkelig høy hvilepuls mens jeg hadde migrene. Vanligvis har jeg hvilepuls på 50, nå var den på ca 90 , i tilegg hadde jeg hjertebank. Dette pågikk i ca 20 min Har ikke tidligere opplevde dette i forbindelse med migrene, og det gjorde meg redd.
Kalevala Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Ta deg en tur til legen, så får du sjekket det opp. Det er uansett alltid anbefalt å gå til legen hvis migrenen endrer seg. Tar du noe for å forebygge migrenen din? Det er anbefalt å starte forebygging ved 3 dager i måneden. Det finnes også egen forebyggende medisin som er spesielt egnet mot aura.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 1 time siden, Kalevala skrev: Ta deg en tur til legen, så får du sjekket det opp. Det er uansett alltid anbefalt å gå til legen hvis migrenen endrer seg. Tar du noe for å forebygge migrenen din? Det er anbefalt å starte forebygging ved 3 dager i måneden. Det finnes også egen forebyggende medisin som er spesielt egnet mot aura. Har vært uttalige mange ganger gos fastlegen. Ingenting blir gjort og jeg får en følelse av at jeg er hypokonder hver gang jeg går ut fea legen. Anonymkode: 31423...cb1 2
Kalevala Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har vært uttalige mange ganger gos fastlegen. Ingenting blir gjort og jeg får en følelse av at jeg er hypokonder hver gang jeg går ut fea legen. Anonymkode: 31423...cb1 Pasientforbundet Hodepine Norge har hodepinespesialister som svarer medlemmene gratis på chat. Der kan du spørre om dette, og be om råd f.eks. til hvordan du kan få gjennomslag hos legen din.
Candiru Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 Hadde du tatt noe medisin mot migrenen da du hadde hjertebank?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå