Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har fundert litt på dette med puppene før ikm.

Alltid fra el dagen får jeg ømme pupper (kjempe vonde) å det varer helt til mensen dukker opp.

Men denne syklusen har jeg altså ikke fått ømme pupper😅 jeg er bare 3 dpo. 

Hvordan er deres pupper fra el og frem til ikm?

om dere har vært gravide før eller er det nå, ble puppene annerledes? og fra hvilken dpo?

Takk for svar!😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vanlige sykluser får jeg egentlig aldri ømme pupper. Noen sykluser kan jeg merke at puppene er litt ømme rett før mensen starter

Når jeg har vært gjennom ivf forsøk, får jeg ømme pupper fra egguttakks dato nårbjeg starter opp med progesteronen men når ikm datoen nermer seg har jeg ikke lengre ømme pupper.

Anonymkode: 4dbd9...249

Skrevet

Som regel får jeg ømme bryster noen dager (3-4) cirka uken før mens, det går over 1-3 dager før.
Men rett etter eggløsning når jeg ble gravid var brystene VELDIG såre, veldig tidlig, bare noen få dager etter EL. Visste selvsagt ikke at det var det det var, og trodde bare syklusen min tullet med meg. Fikk positiv test 13-14 dpo og de såre brystene har bare blitt mer såre 😅

Anonymkode: d9d11...69c

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

I vanlige sykluser får jeg egentlig aldri ømme pupper. Noen sykluser kan jeg merke at puppene er litt ømme rett før mensen starter

Når jeg har vært gjennom ivf forsøk, får jeg ømme pupper fra egguttakks dato nårbjeg starter opp med progesteronen men når ikm datoen nermer seg har jeg ikke lengre ømme pupper.

Anonymkode: 4dbd9...249

Takk for svar:) 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som regel får jeg ømme bryster noen dager (3-4) cirka uken før mens, det går over 1-3 dager før.
Men rett etter eggløsning når jeg ble gravid var brystene VELDIG såre, veldig tidlig, bare noen få dager etter EL. Visste selvsagt ikke at det var det det var, og trodde bare syklusen min tullet med meg. Fikk positiv test 13-14 dpo og de såre brystene har bare blitt mer såre 😅

Anonymkode: d9d11...69c

Takk for svar 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...