AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 De siste dagene har jeg og barna blitt vekket av at det står noen utenfor vinduet. Vi har en slags liten terasse mot veien inn til alle husene. Der har naboen som bor over stått og trampet, så går han opp og ned trappen hardt, og slenger med postkassene. Altså klokka er snart 02!! Han høres full ut og jeg kan høre han krangle med kona når han går opp, også går han ut igjen. Hva tenker dere om dette? jeg har ikke turt å gå ut mens det skjer fordi han høres skummel helt ærlig. Vet ikke hva han kan gjøre og har aldri møtt han før heller. De flytta inn for noen mnd siden. Men bør jeg gå opp på dagen imorgen å klage? Er skikkelig ukomfortabelt npr du blir vekket av at noen står ute og hoster og tramper rett utenfor vinduet Anonymkode: ae493...b03
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 Må legge til at denne lille terassen er rett utenfor soveromsvidu Anonymkode: ae493...b03
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 Tips politiet du...det hadde jeg gjort Anonymkode: 01ecf...134 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 Ring politiet og si at det står en full fyr utenfor og bråker og holder deg våken, og at du ikke tør å konfrontere han. Anonymkode: 288ad...5c2 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 Hvordan gikk det? Anonymkode: b8bd3...00e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det? Anonymkode: b8bd3...00e Det ble stille fra han etter en time ca. Sendte inn tips til politiet og de akulle se på saken. Antar at det skjer igjen en dag ila uka så da ringer jeg politiet da. Vet ikke hva de heter ellr noe siden de er nyinflyttet, bare at de bor rett over meg. Anonymkode: ae493...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå