Gå til innhold

Hun ble sint fordi jeg ikke kom. Wtf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var digg, men jeg klarte ikke å komme. Prøvde lenge. Hun kom. Skjønner ikke hvorfor hun ble sint. Synes det var ganske drittsekk gjort å kjefte på meg for det..

Anonymkode: 75546...34f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne jo ha sagt at du ikke tente skikkelig på henne da hun oppførte seg sånn, tenker hun hadde holdt kjeft da.

Anonymkode: 8f7df...75f

Skrevet

Hun følte sikkert at det var hennes feil, at hun ikke var flink nok eller sexy nok til å tilfredsstille deg, og så tok hun det ut på deg. 

Anonymkode: 1b81e...1d6

• Liker 14
Skrevet

Mest sannsynlig hennes usikkerhet over seg selv som gjorde hun reagerte med sinne, når man egentlig er sårbar. Veldig vanlig. Så lurer hun nok på om det var henne det var noe galt med siden du ikke kom, og istedet for å fremgå som usikker og sårbar, så er det lettere å reagere med sinne.

• Liker 7
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var digg, men jeg klarte ikke å komme. Prøvde lenge. Hun kom. Skjønner ikke hvorfor hun ble sint. Synes det var ganske drittsekk gjort å kjefte på meg for det..

Anonymkode: 75546...34f

Merkelig reaksjon... Burde hun ikke ha utnyttet det til å komme flere ganger selv? Sånne damer burde du styre unna, for hvis hun blir sur for noe så idiotisk, så vil nok usikkerheten hennes fucke med deg før eller senere til pikken din får arr.

Selv hadde jeg et forhold med ei som aldri trodde på at jeg kom da jeg kom, hun trodde jeg faket orgasmer.....helt til hun så spermen renne ut av musa på vei til do. Hver eneste gang vi hadde sex. Det ødela orgasmen, fikk ikke noe naturlig closure med kos når jeg kom liksom, bare mistenksomhet og rulling med øya...og dette var en person som kom flere ganger selv. Tror stakkaren hadde noen grove komplekser.

Anonymkode: e03d1...974

• Liker 2
Skrevet

Enig med det andre skriver. Hun ble usikker på seg selv, og reagerte med å bli sint på deg. Jeg synes det var en veldig umoden måte å håndtere situasjonen på fra hennes side. Får håpe hun ser det selv og beklager oppførselen sin. 

• Liker 8
Skrevet
16 timer siden, tøydokka skrev:

Enig med det andre skriver. Hun ble usikker på seg selv, og reagerte med å bli sint på deg. Jeg synes det var en veldig umoden måte å håndtere situasjonen på fra hennes side. Får håpe hun ser det selv og beklager oppførselen sin. 

Tipper hun var yngre enn 25

Anonymkode: ff048...857

• Liker 2
Skrevet

Hæ? Merkelige greie. Så lenge du holdt det gående og ikke gjorde noe nummer av det selv så var det en rar reaksjon. Men ja, som den over nevner hun er sikkert ung og er usikker på at du nøt det fordi du ikke kom.

Anonymkode: 26f44...cce

• Liker 1
Skrevet

Merkelig. Det er da ikke noe å bli sint for. Er det første gang dere har sex? 

Anonymkode: 71672...900

Skrevet

Merkelig... hadde en mann blitt så sur fordi en kvinne ikke fikk orgasme så hadde det blitt månelyst. Det har skjedd hos oss også at han ikke kommer, da kan forklaringen være at han er sliten etter en hard uke, for full etc. Kunne ikke falt meg inn å bli sur for noe sånt.

Anonymkode: 56536...181

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Kvinnfolk.

Rettelse; noen kvinnfolk 

Anonymkode: 56536...181

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig... hadde en mann blitt så sur fordi en kvinne ikke fikk orgasme så hadde det blitt månelyst.

Jeg er redd for at du har rett i dette, dessverre.

Skrevet

Det var da en veldig umoden måte å reagere på!! Hadde det vært omvendt, at en mann kjeftet på en kvinne for ikke å komme så hadde forumet troppet opp med høygafler. Greit om hun ble usikker, men usikkerhet kan uttrykkes på en helt annen måte enn det hun gjorde

Anonymkode: 63719...55d

• Liker 3
Skrevet

Hvis det skjedde en eneste gang var det en dum reaksjon.
Men i starten av forholdet til mannen min, så slet han ofte med å komme. Han hadde aldri kommet med en jente før, fikk det ikke til (bare på egen hånd), pga problemer m trang forhud. i begynnelsen da vi var sammen kom han ikke i det hele tatt. Han forsikra meg om at det ikke var pga noe med meg, men jeg ble lei meg og var sikker på at han ikke syntes jeg var deilig nok.. ble lei meg og såret og følte meg dum.. da kunne jeg bli stille og «sur». Heldigvis løsna det m mye trening. 

Anonymkode: a9215...376

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper hun var yngre enn 25

Anonymkode: ff048...857

Alle unge har ikke personlighetsforstyrelser 

Anonymkode: d7c6f...61e

Skrevet
På 7.9.2020 den 0.25, AnonymBruker skrev:

Hun følte sikkert at det var hennes feil, at hun ikke var flink nok eller sexy nok til å tilfredsstille deg, og så tok hun det ut på deg. 

Anonymkode: 1b81e...1d6

Så det burde forsvare hennes oppførsel???😳 Seriøst er absolutt alt menn sin skyld? Hun gikk langt over streken og ville aldri hatt sex med henne igjen om det var meg. Menn er ikke maskiner heller, og det er ikke uvanlig at mannen sliter med å komme. Alle menn er ikke like og det varieret også på dagsform. Hun burde lese seg opp på mannlig seksualitet.

Anonymkode: b4faf...ba1

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Kvinnfolk.

Hadde du ikke noe mer å si denne gangen altså? Du pleier å skrive lange uendelige innlegg om hvor forferdelige og grusomme alle kvinner er. 

Anonymkode: 38a31...8c1

Skrevet

Kanskje hun prøver å lure deg til å gjøre henne gravid?:gravid:

Anonymkode: dfcb7...760

Skrevet

Kanskje hun trodde at du holdt igjen med vilje. Kanskje hun ikke hadde det så bra, men holdt ut for din skyld og til og med faka orgasme for at du skulle få gjort deg ferdig. Og når du da bare holdt på g holdt på uten å komme ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...