Squirtle Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Er jo viden kjent at gutta glemmer viktige datoer, men hvordan reagerer dere når/om det skjer?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 Nei. Men er jo naturlig at man snakker sammen i forkant av slike dager, og avklarer ønsker for hva man vil gjøre på dagen, om man skal invitere besøk, om man ønsker kake, med mer. Så er jo nærmest umulig å glemme. Anonymkode: 9cfcd...b93
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 Forrige bursdag måtte jeg minne ham på det. Vi var på ferie, til og med, hehe. "Vet du hvilken dag det er i dag, daaaaa?" 😂 Jeg tok det ikke så tungt, men jeg fikk bestemme alt vi skulle gjøre den dagen Anonymkode: 10fa4...97c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 Én gang. Da hadde vi vært på ferie og skulle reise hjem den dagen. Det var mye annet som skjedde med pakking, buss til flyplass, forsinket fly osv, så alle i reisefølget glemte at jeg hadde bursdag. Jeg synes det var litt morsomt, og lot vær å si noe for å se hvor lenge det gikk 😅 Anonymkode: e3650...645 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 Jeg glemte hans, fort gjort Anonymkode: 388da...2c9 1
Hasselnøtter Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 Nei, han har aldri gått en hel dag uten å komme på det. Forventer overhodet ikke at det er det første han tenker på når han våkner, og utover dagen husker han alltid selv eller blir minnet på det.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 Jeg er kvinne og er kjempedårlig på å komme på sånt, så jeg har lagt inn påminninger på telefonen dagen i forkant + samme dag Tror ikke kjæresten min noen gang har glemt av det. Han har strevd med å finne en gave, men det er mest fordi HAN er nøye på det:P Foreslo mobildeksel, borrmaskin og andre ting jeg trengte, men det mente han ikke var bra nok gave Anonymkode: c7928...90c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 Ja, her glemte både mann og barn det et år. Har ikke hendt igjen for å si det slik 😅 Anonymkode: c40c9...782
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #10 Skrevet 8. september 2020 Nei, men jeg har glemt den selv😂 Han: «Gratulerer med dagen, kjære!» *gir meg gave*. Jeg: ??. Han: «Det er jo bursdagen din i dag.» Jeg: «Åå, ja stemmer.» Anonymkode: c5861...7be
Trolltunge Skrevet 8. september 2020 #11 Skrevet 8. september 2020 Ikke denne mannen nei. Han husker fødselsdagen, dagen vi møttes, bryllupsdagen, valentinsdag og morsdag. Må alltid minne meg på dette. Det er egentlig for mye gaver hver gang Tidligere kjærester, ja. Var sammen med en i 5 år hvor jeg fikk gave en eneste fødselsdag. Det var fordi jeg krevde at han viste at han brydde seg litt, og ville bli utrolig skuffet om jeg ikke fikk gave fra ham. Igjen. Han fikk alltid fine og gjennomtenkte gaver fra meg. En eneste julegave fikk jeg også de årene. En mellomting hadde vært fint. Altså, det er veldig skjønt at min mann er opptatt av slikt og elsker å gi gaver, men jeg klarer ikke å komme på gaver til ham så mye så ofte.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #12 Skrevet 8. september 2020 Han har ikke glemt min, men jeg har glemt hans. 🙈 Til mitt forsvar var jeg utenlands og skulle delta i en stor idrettskonkurranse den dagen (EM/VM-nivå), og hele dagen gikk i ett fra start til slutt. Men jeg fikk sinnsykt dårlig samvittighet når jeg fant det ut på kvelden. Får dårlig samvittighet bare jeg tenker tilbake på det nå også, selv om det er mange år siden. Anonymkode: 23de5...7a9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #13 Skrevet 8. september 2020 Jeg må innrømme at jeg hadde blitt lei meg hvis han hadde glemt bursdagen min 🙈 Men det har heldigvis aldri skjedd! 🤩 Anonymkode: 105cf...753
Squirtle Skrevet 10. september 2020 Forfatter #15 Skrevet 10. september 2020 Jeg ble glemt i år🤷🏻♀️ tredje året på rad🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå