AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Snart 40 år, har et par gode venninner, men vi er ikke så ofte sammen. Når vi er sammen har vi det fint, men jeg føler at jeg har behov for mer sosial omgang enn de har lyst og tid til. Hvor og hvordan skaffer man seg venner i slutten av 30-åra? Har ikke mann og barn. Orker ikke å prøve å komme inn i noen "syklubb" med sladrekjerringer.. Anonymkode: fd430...52f
spinnwild Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Gjennom hobbyer, kurs, sport, jobb... Må bare ut å møte folk. Ble nylig venninne med ei som kjøpte ei lampe av meg på finn.no 😊 pga felles interesser. Ellers fått mange venner gjennom interesseorganisasjoner 👍 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 Takk for svar! Anonymkode: fd430...52f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 Det er noe kalt hey girl på facebook hvor folk legger ut innlegg om at de har lyst til å møte nye venner og de får mange svar. Finner på gøy ting i nærområdet. Finn en i ditt område og meld deg inn! Anonymkode: 1550b...899 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er noe kalt hey girl på facebook hvor folk legger ut innlegg om at de har lyst til å møte nye venner og de får mange svar. Finner på gøy ting i nærområdet. Finn en i ditt område og meld deg inn! Anonymkode: 1550b...899 Det har jeg hørt om, men er det noe for en på snart 40? Anonymkode: fd430...52f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg hørt om, men er det noe for en på snart 40? Anonymkode: fd430...52f Ja! 😊 Anonymkode: 2d393...45b
Ymra Skrevet 7. september 2020 #7 Skrevet 7. september 2020 Hobbier er super - om det er dykking, kor, korps, maling, lesesirkel, DNT eller noe helt helt annet... Et annet tips for å få hyggelige bekjentskaper til å gli over i vennskap, er ikke å være redd for å ta initiativ og kontakt. Å spørre hyggelige mennesker man møter på sin veg om å ta en kaffe eller invitere til middag (jeg har gjort det med folk jeg knapt kjenner en masse ganger, og har utelukkende positiv erfaring).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå