Gå til innhold

'Du er ikke noe morsom.' 'Du sier ikke det, du skulle vært smart du'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan håndterer man sånne folk? Var på et sammentreff der en person klarte å ødelegge hele stemningen med to hele kommentarer. Vedkommende forteller noe som liksom skulle være en vits og flere påpeker at det ikke var morsomt også bare latterliggjør personen dem som kritiserer han. Vi var liksom idioter da for å si at han var teit for det sa jo seg selv og bare idioter påpeker noe så åpenbart. Sukk. 

Anonymkode: 73cc6...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man unngår dem. 

Anonymkode: e786a...e69

Skrevet

Man lar dem seile sin egen sjø.

Anonymkode: 3e3cd...eed

Skrevet

Han sa noe han mente var en vits, og dere andre påpekte at han ikke var morsom? Var den stygg, rasistisk eller en latterliggjøring av andre? Hvis ikke synes jeg faktisk at det var de som påpekte at han ikke var morsom som var ufine først, det er ganske ydmykende.

Anonymkode: 8fe85...9ac

• Liker 7
Skrevet

Hva sa han da? Fornærmet noen? Er han irriterende til vanlig? 
Jeg misliker selv slike som tror de er morsomme eller skal dekke usikkerheten bak såkalt vitsing. 

Nå er ikke jeg slik som vitser, men man har folk der en person klarer å få alle mot en annen selv om denne ikke har gjort noen noe. Da irriterer jeg meg over alle sauene og lurer på hva som er så imponerende med denne.. snu ryggen til. Jeg elsker når folk får sjokk i stedet

Anonymkode: 9b8fd...4b9

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan håndterer man sånne folk? Var på et sammentreff der en person klarte å ødelegge hele stemningen med to hele kommentarer. Vedkommende forteller noe som liksom skulle være en vits og flere påpeker at det ikke var morsomt også bare latterliggjør personen dem som kritiserer han. Vi var liksom idioter da for å si at han var teit for det sa jo seg selv og bare idioter påpeker noe så åpenbart. Sukk. 

Anonymkode: 73cc6...a38

Hmm høres mer ut som det var han som var idioten

Skrevet

Hva mente du med den overskriften? Jeg skjønte ikke noe av den andre setningen der. Hvem sa det? Han som fortalte vitsen? 

Anonymkode: 869f2...555

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa noe han mente var en vits, og dere andre påpekte at han ikke var morsom? Var den stygg, rasistisk eller en latterliggjøring av andre? Hvis ikke synes jeg faktisk at det var de som påpekte at han ikke var morsom som var ufine først, det er ganske ydmykende.

Anonymkode: 8fe85...9ac

Ja men det som er så irriterende er at hvis det er en person som er ny i gjengen eller ikke er en av de faste medlemmene så er det en leder i gjengen som snur alle mot vedkommende. Gjerne noen ganger for å redde seg selv. Det skjer liksom aldri når det er den «kuleste» som sier noe. Da ler sauene med i stedet på kommando..

Anonymkode: 9b8fd...4b9

• Liker 2
Skrevet

Så en fyr forteller en dårlig vits, og flere andre føler det nødvendig å påpeke hvor lite morsom den er? Det var jo hyggelig oppførsel - jeg skjønner at han tok til motmæle...

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...