AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Jeg har nettopp fått meg kjæreste. Han er verdens snilleste person. Jeg har problemer med sex og kan av og til stoppe opp under forspillet eller mens vi har sex. Forsøkte å snakke med han om det tidligere denne uken. Det var mye vanskeligere enn det jeg hadde forberedt meg på. Fortalte at jeg hadde vært med en eks som noen ganger kunne gjøre ting jeg ikke ville under sex. Jeg var veldig nølende og lyktes ikke med å få fram det jeg ville. Han spurte om eksen hadde voldtatt meg. Jeg svarte nei. Det jeg burde ha svart er at jeg ikke vet. Jeg vet ikke hva det defineres som. Føler meg dum nå i ettertid. Fikk ikke frem det jeg ville og klarer ikke å ta opp temaet igjen. Vil ikke at kjæresten skal bli lei seg, men vil at han skal vite at det ikke er hans feil dersom jeg avviser han under sex. Skal jeg bare la det gå eller bør jeg forsøke å ta det opp igjen? Hvor detaljert bør jeg være hvis jeg skal snakke om det? Bør jeg ta opp hva eksen gjorde med meg eller bare si at jeg opplevde det som ubehagelig? Anonymkode: 8453c...453
Spiteful Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 Vis kjæresten din akkurat det du har skrevet her❤️ 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 4 timer siden, Spiteful skrev: Vis kjæresten din akkurat det du har skrevet her❤️ Enig! Anonymkode: 833d8...131 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå