Gå til innhold

170 og 58 kg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har da også mange ganger blitt kalt feit med bmi20!

Anonymkode: ffaf8...6a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 170 med 58 kg i vekt, på meg ser det litt voldsomt ut siden jeg allerede har atletisk kroppsbygning med brede skuldre etc, må ned på 54 kg for å være fornøyd. Men vet om andre med din bmi som ser helt smashing ut, og det gjør sikkert du også :)  

Anonymkode: 34a43...eb4

Skrevet

Til dere som lurer på hvem som kommenterte at jeg var litt tykk, det var noen eldre mennesker typ 80 årene. 

Anonymkode: 6f499...051

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som lurer på hvem som kommenterte at jeg var litt tykk, det var noen eldre mennesker typ 80 årene. 

Og du velger å ta til deg en kommentar fra noen gamle folk som sannsynligvis ikke er helt klare i hodet? Tviler på at noen som helst andre har kalt deg tykk. Du vet nok at du ikke er det.

Anonymkode: cd424...2ae

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg normalvektig ? Noen sa jeg var litt tykk..

Kvinne i 40 årene.

58 er nok i underkant av normalen

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, I Grosny skrev:

58 er nok i underkant av normalen

Ja.. over halvparten av den voksne befolkningen er overvektige/feite!!

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har da også mange ganger blitt kalt feit med bmi20!

av hvem?

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja.. over halvparten av den voksne befolkningen er overvektige/feite!!

Det tror jeg på, men det er mange kilo før man kommer opp i overvekt her. Jeg synes det er kjekt å veie under 110, fordi da er man lett nok til at de fleste sykkelhjul klarer vekta.

• Liker 1
Skrevet
På 6.9.2020 den 23.07, AnonymBruker skrev:

Du ligger i nedre sjikt av normal bmi. Hvem i all verden er det som kommenterer andres utseende/vekt i voksen alder?

Anonymkode: c7fb0...52b

Lurer jeg også på. Er på ca samme høyde som Ts, men hadde jeg veid under 60 kg hadde jeg ikke sett tjukk ut, for å si det forsiktig. 
Hadde sett sykelig tynn ut, med min kroppsbygning. 

• Liker 2
Skrevet
På 6.9.2020 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Da er du nok litt lubben. Tynnfeit kaller noen det, når kroppen er normal i størrelse men med høy fettprosent. 

Anonymkode: 8c49e...2e2

Det er så unødvendig å komme trekkende med «tynnfeit». Er det ikke bra nok å være tynn lengre heller? Man MÅ ikke være godt trent med mye muskler for å ha en akseptabel kropp. Ts er slank og ferdig med det!

Anonymkode: f0cad...5e7

• Liker 3
Skrevet

Da jeg veide det ble jeg  fortalt at jeg avr altfor tynn og måtte legge på meg. Er ca like hly som deg. Jeg var yngre enn deg da 29-30 år.

Anonymkode: 18b96...9fc

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg veide det ble jeg  fortalt at jeg avr altfor tynn og måtte legge på meg. Er ca like hly som deg. Jeg var yngre enn deg da 29-30 år.

Av hvem? Det blir jo å dra det for langt andre veien igjen. Helt normal bmi og ikke helseskadelig.

Anonymkode: f0cad...5e7

Skrevet
På 6.9.2020 den 23.03, AnonymBruker skrev:

Er jeg normalvektig ? Noen sa jeg var litt tykk..

Kvinne i 40 årene.

Vel er like høy som deg og veier 48 og folk kaller meg feit. Så spørs nok på hva vekta består i. Kanskje har du høy fettprosent.

Anonymkode: 9ea4b...77b

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme med meg. 172 og veide 58. Folk ba meg spise mer og mente det ikke så kledelig ut. Var for så vidt enig. Alt av ben på kroppen var tydelig. Ribbein, hoftekam...etc. Tror noen har tyngre beinbygning. Det er iallfall min forklaring. Er slank og bruker str. 34/36 når jeg veier 65. 

Anonymkode: a1be9...da3

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 170 og 47kg. 

Anonymkode: ddb7b...816

Gjest Dævendøtte
Skrevet
På 7.9.2020 den 1.22, AnonymBruker skrev:

Smellfeit jeg da som er 170 og veier 64 kg. Bruker 36 i klær, 34 om det er litt stort i str. Kan bruke 34 i det meste, egentlig, for 36 sitter løst på meg, men jeg liker ikke at klærne sitter trangt. Bruker 26/27 tommer i livvidde på jeans avhengig av passform og om den har stretch eller ikke. Så den personen som kalte deg tykk ville kalt meg bælfeit. Det var jo hyggelig for selvtilliten. 

Anonymkode: 51a4b...2ff

Og jeg er 170 cm og bruker 38 i klær, kanskje 40 i overdeler.

Er slank, veltrent og har en bra kropp! Så det er nok stor forskjell på hvordan kroppen er i utgangspunktet. Selv har jeg lange armer og rygg, store pupper. Har mer en guttekropp enn timeglassfigur. Men er superfornøyd med hvordan jeg ser ut :) Hva andre synes og tenker, gir jeg så blaffen i. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel er like høy som deg og veier 48 og folk kaller meg feit. Så spørs nok på hva vekta består i. Kanskje har du høy fettprosent.

Da er du enten feit mellom øra eller så er det noe alvorlig galt med de folka som snakker til deg. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 170 og 47kg. 

Er 33 år gammel. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Dævendøtte skrev:

Da er du enten feit mellom øra eller så er det noe alvorlig galt med de folka som snakker til deg. 

Vel, jeg har bolle skinn så jeg ser feit i ansiktet 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg har bolle skinn så jeg ser feit i ansiktet 

Skal ikke kommentere bolle skinn ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...