Gå til innhold

Hvorfor er utlendinger så voldelige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er grunnen til at de er så voldelige?

Anonymkode: ff95b...db1

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om mange nordmenn som er like voldelige om ikke verre, så aner ikke. 

• Liker 8
Skrevet

De kommer fra land hvor vold og kriminalitet er akseptert. Så drar de med seg dritten hit.

• Liker 33
Skrevet

Mange kommer fra æres- og klanskulturer hvor voldsbrukt er normalisert.

Anonymkode: bf6a8...d6c

• Liker 23
Skrevet

Kultur. 

Anonymkode: 98007...e16

• Liker 11
Skrevet

Finnes statistikk som bekrefter ditt utsagn. Det er bare å se på SSB, og ikke noe å diskutere. Men hvorfor kan diskuteres. Sannsynligvis kulturelle forskjeller. Sosiale kår. Vet ikke om genetikk kan utelukkes. 

Anonymkode: aba79...b84

• Liker 11
Skrevet
16 minutter siden, Bikbokelsker skrev:

De kommer fra land hvor vold og kriminalitet er akseptert. Så drar de med seg dritten hit.

Yes. 

• Liker 4
Skrevet

Dere som ble fornærmet og kommenterer masse rasistiske ting om nordmenn, synes dere det var rasistisk å lure på hvorfor så mange utlendinger i Norge er voldelige? Av all vold jeg har opplevd så kan jeg trygt si at det er veldig ofte utlendinger som slåss. For meg er det bare realiteten. 

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ble fornærmet og kommenterer masse rasistiske ting om nordmenn, synes dere det var rasistisk å lure på hvorfor så mange utlendinger i Norge er voldelige? Av all vold jeg har opplevd så kan jeg trygt si at det er veldig ofte utlendinger som slåss. For meg er det bare realiteten. 

Ingen som ble fornærmet her, men disse trådene tilfører like mye til samfunnet som koranbrenning. Dessuten finnes det mye forskjellig type vold. Utlendinger er kanskje litt voldelig med henda, nordmenn er voldelig med pikken.

Anonymkode: be21b...9cd

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen som ble fornærmet her, men disse trådene tilfører like mye til samfunnet som koranbrenning. Dessuten finnes det mye forskjellig type vold. Utlendinger er kanskje litt voldelig med henda, nordmenn er voldelig med pikken.

Hvordan da?

For det er det rareste jeg har hørt.

Anonymkode: 2c639...286

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan da?

For det er det rareste jeg har hørt.

Seksuelle overgrep/pedofili. Det er ikke så veldig "rart", det er en tragedie! Hvor mange blir vel ikke misbrukt innenfor nær familie tror du, eller opplever sovevoldtekt? Sjekk snapchatkontoen til nabovarsel (mannegruppa Ottar), nesten utelukkende hvite nordmenn der. Er en del som reiser til Thailand for å overkjøre mindreårige også. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du sikker på at du ikke ble fornærmet? For det høres sånn ut.

• Liker 10
Skrevet

Er du sikker på at du ikke ble fornærmet? For det høres sånn ut.

Siv Jensen ble fornærmet av alle metoo-varslene, men hun "husker" ikke varslene, så da er det sikkert ikke en greie.

Skrevet

Seksuelle overgrep/pedofili. Det er ikke så veldig "rart", det er en tragedie! Hvor mange blir vel ikke misbrukt innenfor nær familie tror du, eller opplever sovevoldtekt? Sjekk snapchatkontoen til nabovarsel (mannegruppa Ottar), nesten utelukkende hvite nordmenn der. Er en del som reiser til Thailand for å overkjøre mindreårige også. 

Men dette er jo noe alle land har problemer med? Hva er statistikken på det nordmenn vs resten av verden? Har du noen statstikk på at det er mer vanlig i norge kontra andre land? Klart er det grusomt!

Ja, derfor jeg ikke stoler på menn som reiser til Thailand, får bare dårlige vibber av det hele. :(

• Liker 6
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Siv Jensen ble fornærmet av alle metoo-varslene, men hun "husker" ikke varslene, så da er det sikkert ikke en greie.

Men hvorfor snakker du om pedofile nordmenn i en tråd som spør om hvorfor utlendinger er så voldelige?

• Liker 11
Skrevet

Men hvorfor snakker du om pedofile nordmenn i en tråd som spør om hvorfor utlendinger er så voldelige?

Vel kanskje disse utlendingene ble voldtatt slik som utlendingene som ble voldtatt av han fylkesmannen i Nord-Norge?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vel kanskje disse utlendingene ble voldtatt slik som utlendingene som ble voldtatt av han fylkesmannen i Nord-Norge?

Tror du grunnen til at utlendinger er voldelige er fordi de har blitt voldtatt av nordmenn? Jøss 

• Liker 12
Skrevet

Tror du grunnen til at utlendinger er voldelige er fordi de har blitt voldtatt av nordmenn? Jøss 

det må jo være grunnen til Sveriges problemer også da, for de har nøyaktig samme problemer bare mye mer

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg tror ikke det, det var sarkasme fra min side. Når du mener utlendinger, mener du alle utlendinger eller bare utlendinger fra et avgrenset område i Afrika og midtøsten? Spanjoler, polakker, serbere?

Skrevet

Nei jeg tror ikke det, det var sarkasme fra min side. Når du mener utlendinger, mener du alle utlendinger eller bare utlendinger fra et avgrenset område i Afrika og midtøsten? Spanjoler, polakker, serbere?

Iallefall ikke svensker og dansker.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...