AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 I morgen er det prøve i det ene emnet jeg tar i høst. Det er prøve to av åtte. Vi må ta og bestå minimum seks av åtte prøver for å få gå opp til eksamen. Den første prøven bestod jeg, så jeg har fortsatt to prøver å "gå på". Diverse omstendigheter de siste par ukene har gjort at jeg er veldig dårlig forberedt, jeg har ikke hatt mulighet til å følge undervisningen (som kun er live i Zoom, legges ikke ut opptak) og jeg har ikke hatt tid til å lese noe særlig heller. Har tilbrakt mye av helgen på lesesalen, men jeg føler ikke at det er nok, jeg er usikker på mye av stoffet og er ganske sikker på at jeg ikke vil bestå. Er det bedre å la vær å ta prøven enn å ta den med elendig resultat? Eller bør jeg prøve og håpe at jeg klarer å karre meg til en ståkarakter? Anonymkode: bac3a...c04
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Er det bedre å la vær å ta prøven enn å ta den med elendig resultat? Eller bør jeg prøve og håpe at jeg klarer å karre meg til en ståkarakter? Anonymkode: bac3a...c04 Er det mulig å ta alle 8 prøvene? Hva skjer om du tar alle 8, får du da karakteren fra snittet av de 8 eller fra de 6 beste? Anonymkode: 7b96d...467
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å ta alle 8 prøvene? Hva skjer om du tar alle 8, får du da karakteren fra snittet av de 8 eller fra de 6 beste? Anonymkode: 7b96d...467 Vi får ikke karakter, bare bestått/ikke bestått. Man kan ta alle åtte, men det holder å ta seks om man består alle seks. Kravet for å få gå opp til eksamen er å ha tatt og bestått minimum seks av åtte prøver. Karakteren i emnet baseres på eksamen, som består av hjemmeeksamen og en muntlig presentasjon. ts Anonymkode: bac3a...c04
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 Prøv. Det verste som skjer er at du stryker. Anonymkode: 161b7...f13 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 Jeg ville tatt alle åtte, for læringens skyld. Gjorde alle innleveringene og testene selv på studiet, uansett om de var oblig eller ikke. Stryker du har du en stryk igjen. Består du har du to stryk. Anonymkode: 9fb35...197 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 Definitivt prøv. Kanskje har du flaks og står. Hvis ikke, har du lært noe om prøvene til neste gang. Det verste du kan gjøre, er å la være å ta første prøve! Det er oppskriften på stryk i faget. Anonymkode: c6a9e...8fd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #7 Skrevet 6. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Definitivt prøv. Kanskje har du flaks og står. Hvis ikke, har du lært noe om prøvene til neste gang. Det verste du kan gjøre, er å la være å ta første prøve! Det er oppskriften på stryk i faget. Anonymkode: c6a9e...8fd Jeg tok første prøve og bestod med godt monn. Men det er vel ikke bedre å ikke ta andre. Er bare fortvila, føler jeg har kommet så skjevt ut de siste ukene og har så mye å ta igjen. ts Anonymkode: bac3a...c04
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #8 Skrevet 6. september 2020 Prøv. Hvis du har vært på lesesalen hele helgen så er sjansen på at noe ( mest sannsynlig mer enn du tror) stor. Masse lykke til, dette klarer du! Anonymkode: 8c299...64e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #9 Skrevet 7. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok første prøve og bestod med godt monn. Men det er vel ikke bedre å ikke ta andre. Er bare fortvila, føler jeg har kommet så skjevt ut de siste ukene og har så mye å ta igjen. ts Anonymkode: bac3a...c04 Jo, det er verre å la være å ta prøver i starten, fordi du sørger for at slingringsmonnet ditt til senere i semesteret forsvinner. Anonymkode: c6a9e...8fd
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #10 Skrevet 7. september 2020 Da er prøven overstått. Bommet på en del, merkelig nok fikk jeg flere feil på den første og enkleste oppgaven og fikk mer rett på den mer krevende andre oppgaven. Foreløpig score 12 av 30 poeng. En tredje oppgave som kan gi 12 poeng må rettes av foreleser, så får ikke hele resultatet før i slutten av uka. Håper jeg klarer å karre meg over 20 poeng, vi må ha minst 60% rett for å få bestått. ts Anonymkode: bac3a...c04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå