AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Jeg er alene med barn, og har 1 inntekt. Ligger akkurat på inntektsgrensen, med litt ulønnet permisjon. Studerer og jobber 100 % (Betalingsstudie - avhengig av lån). Har nå fått tilbud om en lederstilling. Dette medfører naturlig nok en del lønnsøkning. Men hva da med stipendet? Jeg må ha lån for å betale skolepenger, og uten omgjøring får jeg et vanvittig studielån. Bør jeg takke nei til lederstilling, - eller ja, med forbehold om redusert stillingsprosent (om det overhode er mulig).. Noen andre som har vert i samme «dilemma»? Anonymkode: 8a8b9...db5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Be om såpass høy lønn at det dekker studieavgiften? Studiet gir seg jo mer kompetanse. Anonymkode: a191d...64d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #3 Skrevet 7. september 2020 Spør om å få dekket skolepenger av arbeidsgiver. De bør være interesserte i at du får bedre fagkompetanse. Anonymkode: 4c78a...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå