Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Det virker i vertfall slik, føler meg nesten uglesett når jeg sier jeg ikke liker det. Men jeg takler verken lukta eller smaken. Så fortell er det andre som meg ?
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 Nei. Jeg er en sånn underlig matspiser, men det er helt ok at du ikke liker det.
Mollie Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 Jeg liker det heller ikke. Verken smaken eller lukta.😛
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 Ja. Du er den eneste i hele verden. Du er sååå spesiell. Anonymkode: 680d8...e13 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja. Du er den eneste i hele verden. Du er sååå spesiell. Anonymkode: 680d8...e13 Og selvfølgelig måtte det komme en spydig anonymbruker.
tonebelinda Skrevet 6. september 2020 #7 Skrevet 6. september 2020 4 minutter siden, Catalina Culès skrev: Det virker i vertfall slik, føler meg nesten uglesett når jeg sier jeg ikke liker det. Men jeg takler verken lukta eller smaken. Så fortell er det andre som meg ? Du er ikke alene Hverken jeg eller mannen min liker fårikål
BerntHulken Skrevet 6. september 2020 #8 Skrevet 6. september 2020 4 minutter siden, Catalina Culès skrev: Det virker i vertfall slik, føler meg nesten uglesett når jeg sier jeg ikke liker det. Men jeg takler verken lukta eller smaken. Så fortell er det andre som meg ? Kan ikke fordra fårekjøtt.. Lukter vondt og smaken er ikke særlig bedre. Sunt kjøtt er det heller ikke.
Jolene Skrevet 6. september 2020 #9 Skrevet 6. september 2020 Jeg elsker fårikål,både retten og lukten, mmm!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #10 Skrevet 6. september 2020 14 minutter siden, Catalina Culès skrev: Det virker i vertfall slik, føler meg nesten uglesett når jeg sier jeg ikke liker det. Men jeg takler verken lukta eller smaken. Så fortell er det andre som meg ? Det er jo nesten ingen under 60 som spiser og lager fårikål mer enn en gang i skuddåret (oftest når de får en gammel slektning på besøk). Så hvor blir du eksponert for det, Ts? Anonymkode: 1eaba...833 2
Jentegutt Skrevet 6. september 2020 #12 Skrevet 6. september 2020 20 minutter siden, Catalina Culès skrev: Det virker i vertfall slik, føler meg nesten uglesett når jeg sier jeg ikke liker det. Men jeg takler verken lukta eller smaken. Så fortell er det andre som meg ? Du er nok den eneste ja
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #13 Skrevet 6. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo nesten ingen under 60 som spiser og lager fårikål mer enn en gang i skuddåret (oftest når de får en gammel slektning på besøk). Så hvor blir du eksponert for det, Ts? Anonymkode: 1eaba...833 Dette stemmer ikke. Er langt under 60, og jeg og mine venner både liker og lager fårikål. Men helt greit at ikke alle liker alt, selv om jeg nok tenker at voksne folk som ikke liker får, sau, sei, torsk osv («liker rød fisk og biff da, særlig biffsnadder») er skikkelig barnslige Anonymkode: 0982a...4c4 9
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. september 2020 #14 Skrevet 6. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo nesten ingen under 60 som spiser og lager fårikål mer enn en gang i skuddåret (oftest når de får en gammel slektning på besøk). Så hvor blir du eksponert for det, Ts? Anonymkode: 1eaba...833 Å jo da, alle jeg kjenner gleder seg til denne får-i-kålen hver eneste høst, og de er i alle aldre, ikke bare eldre.
jukkapalme Skrevet 6. september 2020 #15 Skrevet 6. september 2020 Du er ikke alene, ts. Jeg kan ikke fordra det. Brekker meg bare av lukta. Føler meg nesten uglesett jeg og.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #16 Skrevet 6. september 2020 Er det sau du ikke liker? De fleste lager jo nå fårikål med lammekjøtt, det var i gamle dager man måtte bruke sau. Anonymkode: 40462...d97 1
Tbag Skrevet 6. september 2020 #17 Skrevet 6. september 2020 Takler det ikke. Generelt sau/lam, både lukt og smak. Lukter sauefjøs rett og slett🙈
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #18 Skrevet 6. september 2020 Fårikål med lammekjøtt er det eneste som går, og det saltes heftig på tallerknen. Det smaker jo ingenting uten mengder med salt... Anonymkode: 81800...221 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #19 Skrevet 6. september 2020 Jeg liker det heller ikke, mens resten av familien elsker det. Godt å lese at vi er flere Anonymkode: 57089...926
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #20 Skrevet 6. september 2020 Æsj, det lukter kokt sauefjøs 🤢 Anonymkode: 725c1...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå