Gå til innhold

Er jeg den eneste som ikke liker får-i-kål?

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det virker i vertfall slik, føler meg nesten uglesett når jeg sier jeg ikke liker det. Men jeg takler verken lukta eller smaken.

Så fortell er det andre som meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp

Anonymkode: 11434...001

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg er en sånn underlig matspiser, men det er helt ok at du ikke liker det. :tommelopp: 

Skrevet

Jeg liker det heller ikke. Verken smaken eller lukta.😛 

Skrevet

Ja. Du er den eneste i hele verden. Du er sååå spesiell.

Anonymkode: 680d8...e13

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Du er den eneste i hele verden. Du er sååå spesiell.

Anonymkode: 680d8...e13

Og selvfølgelig måtte det komme en spydig anonymbruker. 

Skrevet
4 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Det virker i vertfall slik, føler meg nesten uglesett når jeg sier jeg ikke liker det. Men jeg takler verken lukta eller smaken.

Du er ikke alene

Hverken jeg eller mannen min liker fårikål

Skrevet
4 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Kan ikke fordra fårekjøtt.. Lukter vondt og smaken er ikke særlig bedre. Sunt kjøtt er det heller ikke.

Skrevet

Jeg elsker fårikål,både retten og lukten, mmm!

Skrevet
14 minutter siden, Catalina Culès skrev:

:klo: 

Det er jo nesten ingen under 60 som spiser og lager fårikål mer enn en gang i skuddåret (oftest når de får en gammel slektning på besøk). Så hvor blir du eksponert for det, Ts? 

Anonymkode: 1eaba...833

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Du er nok den eneste ja

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nesten ingen under 60 som spiser og lager fårikål mer enn en gang i skuddåret (oftest når de får en gammel slektning på besøk). Så hvor blir du eksponert for det, Ts? 

Dette stemmer ikke. Er langt under 60, og jeg og mine venner både liker og lager fårikål. Men helt greit at ikke alle liker alt, selv om jeg nok tenker at voksne folk som ikke liker får, sau, sei, torsk osv («liker rød fisk og biff da, særlig biffsnadder») er skikkelig barnslige :)

Anonymkode: 0982a...4c4

• Liker 9
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å jo da, alle jeg kjenner gleder seg til denne får-i-kålen hver eneste høst, og de er i alle aldre, ikke bare eldre. 

Skrevet

Du er ikke alene, ts. Jeg kan ikke fordra det. Brekker meg bare av lukta. Føler meg nesten uglesett jeg og.

Skrevet

Er det sau du ikke liker? De fleste lager jo nå fårikål med lammekjøtt, det var i gamle dager man måtte bruke sau.

Anonymkode: 40462...d97

• Liker 1
Skrevet

Takler det ikke. Generelt sau/lam, både lukt og smak. Lukter sauefjøs rett og slett🙈

Skrevet

Fårikål med lammekjøtt er det eneste som går, og det saltes heftig på tallerknen. Det smaker jo ingenting uten mengder med salt... 

Anonymkode: 81800...221

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker det heller ikke, mens resten av familien elsker det. Godt å lese at vi er flere :)

Anonymkode: 57089...926

Skrevet

Æsj, det lukter kokt sauefjøs 🤢

Anonymkode: 725c1...20c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...