AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Noen eksperter på det her?😊 Jeg følger denne guiden da jeg har litt urenheter, men skulle gjerne hatt noe for pigmentflekker også. Noen tips? Anonymkode: 21a09...b64
TulleJenny Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 (endret) Du har egentlig gode produkter for pigmentflekker, azelaic acid er bra, niacinamide er bra for det formålet. Av andre ting for pigmentflekker er vitamin C bra og solkrem!! Solkrem er det beste for pigmentflekker, samt solhatt 😊 Endret 6. september 2020 av TulleJenny 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 får man veiledning når man bestiller på lyko? selv bruker jeg elixir og zo, men har lest så mye positivt om TO at jeg vurderer å bytte. trenger å spare litt penger også. vil dere si at alle desse tre merken er like gode? er opptatt av retinol, fukt, anti age. er 45 år Anonymkode: 651a2...336
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 Jeg er ingen ekspert, men interessert og etter det jeg vet, ser det ut som gode valg. Azelaic, mandelic og niacinemide... Absolutt blant tingene du trenger til dine ønsker. Du må så klart også ha en god solkrem og du kunne kanskje etterhvert prøvd deg med vitamin C hvis du vil bytte litt på serum? The Ordinary sin vitamin C har litt blandede erfaringer fra hva jeg har lest, så kanskje Lumene sin som en enkel og grei variant (du finner også den på Lyko) som ikke koster mye. Har Squalane fra The Ordinary nå, og den er jeg kjempefornøyd med. En veldig lett olje som funker som ei kule. Bor i en tørr leilighet for tiden (nybygg), så det var godt å få inn i rutinen. Ser så vidt at den er brukt etter 1 mnd med dag- og kveldsbruk. Anonymkode: c0d69...99b 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 7 timer siden, TulleJenny skrev: Du har egentlig gode produkter for pigmentflekker, azelaic acid er bra, niacinamide er bra for det formålet. Av andre ting for pigmentflekker er vitamin C bra og solkrem!! Solkrem er det beste for pigmentflekker, samt solhatt 😊 Takk for svar!😊 Har du et godt tips til solkrem?😊 Har rituals sin nå, men syns den er så fet. Anonymkode: 21a09...b64 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ingen ekspert, men interessert og etter det jeg vet, ser det ut som gode valg. Azelaic, mandelic og niacinemide... Absolutt blant tingene du trenger til dine ønsker. Du må så klart også ha en god solkrem og du kunne kanskje etterhvert prøvd deg med vitamin C hvis du vil bytte litt på serum? The Ordinary sin vitamin C har litt blandede erfaringer fra hva jeg har lest, så kanskje Lumene sin som en enkel og grei variant (du finner også den på Lyko) som ikke koster mye. Har Squalane fra The Ordinary nå, og den er jeg kjempefornøyd med. En veldig lett olje som funker som ei kule. Bor i en tørr leilighet for tiden (nybygg), så det var godt å få inn i rutinen. Ser så vidt at den er brukt etter 1 mnd med dag- og kveldsbruk. Anonymkode: c0d69...99b Takk for svar😊 hvor i «rekka» skal jeg legge inn vitamin C?😊 Og hva er den oljen bra for? Evt hvor i rutinen skal jeg bruke denne? Har brukt produktene i 2 uker nå & merker allerede forskjell 😍 Liker produktene godt men syns det er vanskelig å forstå hva som skal brukes når😊 Anonymkode: 21a09...b64
TulleJenny Skrevet 7. september 2020 #7 Skrevet 7. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar!😊 Har du et godt tips til solkrem?😊 Har rituals sin nå, men syns den er så fet. Anonymkode: 21a09...b64 Jeg har fet hud og elsker purito sine solkremer 😊 kjøper de på skinsecret.no Favoritten er Comfy water sun block, men liker også Centella unscented sun block! Ellers har La Roche Posay gode solkremer, men foretrekker de koreanske 😊 1
TulleJenny Skrevet 7. september 2020 #8 Skrevet 7. september 2020 Vitamim C brukes om morgenen før fuktighetskrem og solkrem. Den oljen skal jeg kjøpe selv, og den ville jeg brukt etter fuktighetskrem eller blandes i kremen om kvelden 😊 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #9 Skrevet 7. september 2020 Tusen takk for svar🌸 Så i følge bildet jeg la ut blir det steg nr 4 da om morgenen? Beklager men må ha det inn med t skje😅 tittet på solkremene på siden du linket til å skal bestille nå😊Tusen takk for all hjelp! Anonymkode: 21a09...b64
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #10 Skrevet 7. september 2020 Glad jeg bodde i USA. Fikk utskrevet Hydroquinone( + tretinion) av dermatology professor - til en billig penge Anonymkode: 1932c...d37
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #11 Skrevet 7. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar🌸 Så i følge bildet jeg la ut blir det steg nr 4 da om morgenen? Beklager men må ha det inn med t skje😅 tittet på solkremene på siden du linket til å skal bestille nå😊Tusen takk for all hjelp! Anonymkode: 21a09...b64 Bare pass på at du ikke bruker Niacinamide og vitamin c produkter samtidig, da disse ikke skal brukes samtidig. Pass da på å bruke feks Niacinamide på morgenen og vitamin c på kvelden. Anonymkode: 51429...7d7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå