AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #21 Skrevet 6. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber på Coop, og vi bruker steriliserende midler på vogner, kurver og øvrige kontaktpunkter ++ Anonymkode: adb19...c08 Javel? Hvis jeg sier PLU 5730, hva sier det deg da? Anonymkode: e1155...0af
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #22 Skrevet 6. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Javel? Hvis jeg sier PLU 5730, hva sier det deg da? Anonymkode: e1155...0af Det kan jo absolutt alle finne ut! Plu 5730 er banan! Anonymkode: 5a2b7...175 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #23 Skrevet 6. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo absolutt alle finne ut! Plu 5730 er banan! Anonymkode: 5a2b7...175 Åja, ja, kanskje går an på appen ja. Leit i så fall. Anonymkode: e1155...0af
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #24 Skrevet 7. september 2020 Leste den artikkelen, og tenkte - nå står den snart på KG. En eller annen som setter på skylappene og ikke tar innover seg alle håndtakene (alle mulige steder), gelenderne (også alle mulige steder), bordene, stolene (kafe), varene (alle mulig butikker), klesbøylene (i klesbutikk), bøker (bibliotek, bokhandlere), osv osv osv osv som flere er i kontakt med iløpet av en dag, og som naturligvis aldri vaskes. Men vi overlever!!!!! Vær bevisst på din egen håndhygiene, så går det bra. Du har hovedansvar for din helse, ikke de butikkansatte. Anonymkode: c128e...a9c
stan Skrevet 7. september 2020 #25 Skrevet 7. september 2020 At det vaskes med noe som er dokumentert at virker betyr ingenting. Det er bedre at det vaskes med noe man tror på, da spiller det ingen rolle om det virker. Jeg kommer fortsatt til å vaske hendene og bruke antibac, både i coop og andre butikker. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #26 Skrevet 7. september 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leste den artikkelen, og tenkte - nå står den snart på KG. En eller annen som setter på skylappene og ikke tar innover seg alle håndtakene (alle mulige steder), gelenderne (også alle mulige steder), bordene, stolene (kafe), varene (alle mulig butikker), klesbøylene (i klesbutikk), bøker (bibliotek, bokhandlere), osv osv osv osv som flere er i kontakt med iløpet av en dag, og som naturligvis aldri vaskes. Men vi overlever!!!!! Vær bevisst på din egen håndhygiene, så går det bra. Du har hovedansvar for din helse, ikke de butikkansatte. Anonymkode: c128e...a9c Alle overlever faktisk ikke. Det er litt av poenget, og jeg foretrekker butikker som tar samfunnsansvar. Nå ser det heldigvis ut som at mange som jobber hos coop sier imot artikkelen. Nå er det ganske grundig bevist igjennom forskning at det hjelper å bremse smittespredning i samfunnet ved å øke renholdet. Dette inkluderer jo gelender, heisknapper, dørhåndtak, bord og stoler ect. Biblioteker og prøverom har vært stengt, barnehager har færre leker osv, nettopp pga dette. Renholdet er økt overalt. Det at enkelte ting aldri vaskes er ikke et argument for å ikke vaske noe. Personlig tar jeg på minst mulig som andre har tatt på, og er selvfølgelig obs på egen hånd hygiene. Men det hjelper at det jeg må ta på er rengjort. Det er også mengden smittestoff man evt får på hendene som har noe å si. Hvis det du tok i ikke var rengjort i det hele tatt, øker sjansen for at smitte overføres og spres. Anonymkode: 8c73e...4f9 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #27 Skrevet 7. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle overlever faktisk ikke. Det er litt av poenget, og jeg foretrekker butikker som tar samfunnsansvar. Nå ser det heldigvis ut som at mange som jobber hos coop sier imot artikkelen. Nå er det ganske grundig bevist igjennom forskning at det hjelper å bremse smittespredning i samfunnet ved å øke renholdet. Dette inkluderer jo gelender, heisknapper, dørhåndtak, bord og stoler ect. Biblioteker og prøverom har vært stengt, barnehager har færre leker osv, nettopp pga dette. Renholdet er økt overalt. Det at enkelte ting aldri vaskes er ikke et argument for å ikke vaske noe. Personlig tar jeg på minst mulig som andre har tatt på, og er selvfølgelig obs på egen hånd hygiene. Men det hjelper at det jeg må ta på er rengjort. Det er også mengden smittestoff man evt får på hendene som har noe å si. Hvis det du tok i ikke var rengjort i det hele tatt, øker sjansen for at smitte overføres og spres. Anonymkode: 8c73e...4f9 Men, hvorfor gjør du det til et poeng at andre sier i mot artikkelen når det kommer tydelig frem i artikkelen at de vasker godt nok? Les for eksempel denne testen her https://www.google.no/amp/s/www.dinside.no/bolig/mikrofiberklut-og-vann-vasket-renere-enn-jif-sprayer/66928360/amp Også får vi kunder også ta et aldri så lite ansvar for egen helse, og sprite hendene våre før og etter vi har vært i butikken. Jeg skjønner virkelig ikke problemet. Anonymkode: aaff8...61c
Konungr Skrevet 7. september 2020 #28 Skrevet 7. september 2020 COOP har selvbetjeningskasser, avstand er mye viktigere enn vasking.
Fremhevede innlegg