AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #21 Skrevet 7. september 2020 Det er vel en smule forskjell på offentlig sted og bak en busk langt uti skogen liksom.... Anonymkode: 9c0b1...700 1
Bamseklemmer Skrevet 7. september 2020 #22 Skrevet 7. september 2020 Kjør på, sier ekspertene... det er bare et par forhåndsregler vi må ta hensyn til. Jeg sier også ja til sex i skogen og benytter meg av allemannsretten... https://www.kk.no/samliv/nar-og-hvor-er-det-fritt-fram/71111231
Skruf#2 Skrevet 8. september 2020 #23 Skrevet 8. september 2020 På 6.9.2020 den 20.40, AnonymBruker skrev: Sex hører hjemme i egen bolig. Slutt å ligg rundt hvor små barn kan komme over dere. Det dere driver med er faktisk ulovlig. Anonymkode: 7ccdb...f93 🤣 Bullshit! Så lenge en ikke er til plage og sjenanse for andre er det helt ok
Gjest Anonym Bruker Skrevet 8. september 2020 #24 Skrevet 8. september 2020 Blir ofte kåt når eg ferdes i høyfjellet,og møter kleddkledde pene damer, og eneste stedet ein møter folk hvor de hilser på hverandre. Norge er eit vidstrakt land, og det er utvilsamt mange steder ein kan føle seg rimleg trygg på å ha sex ute i fri natur, og som ikkje er så velegnet for ferdsel av barn. Fortsett med sex i fri natur, men da helst usjenert for annen ferdsel.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #25 Skrevet 8. september 2020 På 6.9.2020 den 20.12, AnonymBruker skrev: Hadde litt sex i skogen med kjæresten før det begynte å regne. Første gang jeg har gjort det og frister til gjentagelse. Vakkert og rått på samme tid. Vi satt/lå på et håndkle ved et tjern. Utrolig nok kom ingen kryp og bet meg i ræva. Noen som liker det og er vant til å ha sex i skogen? Og kanskje noen tips å komme med som kan gjøre opplevelsen ekstra spennende neste gang? Anonymkode: 9c0b1...700 Bare å kjøre på! Det er lite sannsynlig at det kommer noen å ser dere midt i en skog ved et øde tjern. Bortsett fra huldra da. Hun har garantert sett dere 😜 Anonymkode: 01ad2...a5f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #26 Skrevet 8. september 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare å kjøre på! Det er lite sannsynlig at det kommer noen å ser dere midt i en skog ved et øde tjern. Bortsett fra huldra da. Hun har garantert sett dere 😜 Anonymkode: 01ad2...a5f Jeg glemte å legge til at hun ble med på leken 😊 Anonymkode: 9c0b1...700
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #27 Skrevet 8. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg glemte å legge til at hun ble med på leken 😊 Anonymkode: 9c0b1...700 Hehe 😄 hun har vært med på dette bestandig. Det var sånn folk gjorde det før for å få litt privatliv. De gikk ut i skogen. Så ingenting å bry seg om de som er negative i tråden. Det er det mest naturlige som finnes. Anonymkode: 01ad2...a5f
MaestroR Skrevet 8. september 2020 #28 Skrevet 8. september 2020 Vi har hatt sex i skogen mange ganger og som et tidligere innlegg her sier, sjansen for å bli oppdaget gir det ekstra krydder, det har skjedd en gang at vi hadde tilskuere.
Bamseklemmer Skrevet 9. september 2020 #29 Skrevet 9. september 2020 På 7.9.2020 den 19.16, AnonymBruker skrev: Det er vel en smule forskjell på offentlig sted og bak en busk langt uti skogen liksom.... Anonymkode: 9c0b1...700 Synes det er litt forskjell jeg også, det er nok liten sjanse for å bli tatt på fersken på begge steder. "Vi" som knuller overalt tar jo en del forhåndsregler først, som regel er det litt mørkt så vi ikke blir så lett oppdaget. I byen må man være litt mere kreativ jo f.eks. på balkonger, under ei bru, i båten ved havna, offentlig toalett, omkledningsrom etc...I skogen kan man ikke skjule seg så godt, det blir veldig nakent selv bak en busk. Man vet aldri helt sikkert om det kommer noen... Men fellesnevneren er jo spenningen uansett og det er som regel lyden som avsløres lenge før man blir oppdaget visuelt. Så hvem er disse folka som går etter lyden og avslører et elskende par? er de pervers? Jeg har hatt sex overalt, men aldri har hensikten min å være å bli fersket, men heller spenningen av å høre noen nærme seg. På offentlige campingplasser har jeg ofte hørt svake lyder av elskov både i hytter, telt og campingvogn, men jeg har jo ikke hjerte til å avbryte dem å si at det ikke er lov og anmelde dem... Som ofte smiler jeg og rusler videre, og tenker... du verden så godt dem har det🧡
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #30 Skrevet 9. september 2020 Vi var også på et svaberg, bak en liten klippe. Jeg satt mellom beina hans og vi ble begge så utrolig kåte! Så han hadde hånda nedi bikini underdelen og jeg tok på penisen hans over badeshortsen. Siden vi begge hadde klær på ville det kun sett ut som om vi satt tett og koste om vi skulle bli sett. Senere på kvelden da vi kom hjem var vi helt ville 😁 er dette galt siden vi nok var nærmere folk, men vi tok aldri av klærne og hadde ikke sex? Bare litt fingring Skjønner ikke helt hvorfor det får den effekten, jeg tror ikke det er sjansen for å bli oppdaget, for det er egentlig en turn off. Men vinden, den vakre naturen, friheten.. det at vi er et annet sted? Virker nesten som at skjønnheten og villheten til naturen bidrar til følelsen. Vi har også hatt sex med folk sovende i et annet rom. Vi er stille og kan ikke bevege oss fritt, men dette gjør at spenningen i seg selv øker hvor tent man blir! Vi hadde sex (bare i et par min) på et offentlig toalett også. Og jeg blir tent bare av å tenke på det. Men jeg vil ikke bli avhengig av sånt. Risiko for at et barn skal se oss er bekymringsverdig. Men om vi aldri er nakne er det jo ikke så lett å forstå at vi ikke bare koser i den lille usannsynligheten at vi skulle bli oppdaget TS Anonymkode: 9c0b1...700
petterm Skrevet 9. september 2020 #31 Skrevet 9. september 2020 På 7.9.2020 den 18.26, oda02 skrev: Straffeloven blablabla. Hvem bryr seg. Bare ikke bli fersket så det er ingen problem. Leste nylig at selv politiet bare ber folk som har synlig utendørssex i byene om å avslutte, dvs ingen reaksjon så lenge folk etterkommer pålegget. Ikke lov å ha sex på offentlig sted, men det er altså sånn det praktiseres.
Bamseklemmer Skrevet 9. september 2020 #32 Skrevet 9. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde sex (bare i et par min) på et offentlig toalett også. Og jeg blir tent bare av å tenke på det. Men jeg vil ikke bli avhengig av sånt. Risiko for at et barn skal se oss er bekymringsverdig. Men om vi aldri er nakne er det jo ikke så lett å forstå at vi ikke bare koser i den lille usannsynligheten at vi skulle bli oppdaget Jeg synes det bare er så vakkert å se et yngre eller gamle som kysser og koser seg, jeg tenker ikke noe seksuelt med det... jeg ser heller en annen retning for å ikke forstyrre dem, og det er ikke for at dere forstyrrer meg... jeg blir jo bare glad for å se at noen har det godt sammen... Ja det stemmer nok at naturen tar "tak" i deg slik du beskriver det, man blir fort revet med, man kjenner at ting kribler og blodet bruser. Sannelig ikke like lett å holde seg da... man blir fantastisk flink og kreativ til å skjule det man gjør, for at andre ikke skal fatte mistanke eller se bevegelser... Jeg tror de fleste er som dere TS, og det som må skjules og i stillhet gir som oftes den beste opplevelsen og den sterkeste nytelsen. På soverommet har man ikke den samme spenningen, så fremt du ikke må bite i puta fordi noen ligger på andre siden av veggen🤗 Så nei, man skal ikke undervurdere spenningen...
stgirl Skrevet 13. september 2020 #33 Skrevet 13. september 2020 På 7.9.2020 den 13.41, AnonymBruker skrev: Dette er en av favorittene! Og til dere som gulper ut om at vi sjenerer andre; vi er svært påpasselige og absolutt ikke noe behov for at noen skal ferske oss. Vi kjenner heller ikke på noen spenning ved at noen kan gjøre det. For oss har det blitt nærmest fast praksis at vi kroner en fjelltur med sex på toppen. Vi er "tinderanglere" og er ofte på høye topper. Vi velger bevisst tidspunkt hvor vi vet det er få andre på tur i området. Vi sonderer på tur opp om det er andre før eller etter oss. Ellers er jo båten en favoritt. Anonymkode: aed17...f48 Tidligere i forholdet vårt, før vi fikk barn, kunne også vi kose oss skikkelig på fjelltopper enkelte ganger når anledningen bød seg. Få mange gode minner når jeg tenker på det...Bortgjemte steder i skogen nattestid på sommeren ble også oppsøkt enkelte ganger...
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #34 Skrevet 13. september 2020 Jeg kan bli skikkelig tent på damer i høyfjellet. Er det urkraften? Ikke få ganger jeg har vært på DNT-hytte, og drømt om å knulle damene jeg har delt hytta med. Anonymkode: cd944...9e4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #35 Skrevet 20. mars 2022 Scoops skrev (På 6.9.2020 den 21.15): Det er vanvittig mye skog og ta av her i Norge, og veldig veldig mange steder der det ikke ferdes noen.. Jeg vil helst ikke at noen skal oppdage meg,men liker å ha det uansett,så kanskje derfor jeg er litt påpasselig med virkelig øde steder.. Neida, hytter dukker opp som paddehatter overalt nå, nesten ikke uforstyrret skog igjen dessverre. Anonymkode: 06ea7...7d1
Scoops Skrevet 20. mars 2022 #36 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Neida, hytter dukker opp som paddehatter overalt nå, nesten ikke uforstyrret skog igjen dessverre. Anonymkode: 06ea7...7d1 Jeg klarer nå og finne ganske mye her ihvertfall
Østkantgutt1913 Skrevet 20. mars 2022 #37 Skrevet 20. mars 2022 Hadde litt før, heldigvis før mobilen kom, vet ikke om jeg hadde turt nå. Vi tok med teppe, noe enkelt å spise og drikke, så kose seg litt i guds frie natur. Helt konge
mannfolket Skrevet 20. mars 2022 #39 Skrevet 20. mars 2022 On 9/6/2020 at 8:40 PM, AnonymBruker said: Sex hører hjemme i egen bolig. Slutt å ligg rundt hvor små barn kan komme over dere. Det dere driver med er faktisk ulovlig. Anonymkode: 7ccdb...f93 Små barn ser tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå