AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Så.. har datet en mann i en mnd nå. Treffes ofte, og trodde virkelig vi hadde noe.. snakket om fremtid, og ja. Jeg falle for han. Så plutselig sletter han meg fra sosiale medier, tar ikke telefonen og er aktiv på tinder igjen. Det er jævlig vondt, men ok... Men så til "problemet". Jeg er gravid. Fant det ut i går. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er 31 år gammel og har en sønn på 4 fra før. Jeg hadde ikke planlagt flere bar , men klarer ikke tanken på abort. Så jeg blir å beholde.. Men hvordan si ifra til han? Bare... en sms? Hva om han har blokkert meg der også? Møte opp på døra? Eller bare lavære..? Sukk... Anonymkode: 36b42...0ff 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 6. september 2020 Hadde sendt en SMS ja, får du ikke svar eller han har blokkert deg, så send et brev og informer ham så kan han velge å ta stilling til det selv. Hadde ikke vært noe sentimental eller vist ham skuffelse eller følelser, bare gitt ham beskjed om at han skal bli far og at han har mulighet til å delta i det eller ikke, siden han tydelig har valgt bort forhold med deg. Har man sex, kan man lage barn, så det er ikke synd på ham akkurat. Anonymkode: 9d329...da1 68
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 Jeg hadde prøvd å få tak i ham, men vil han ikke så vil han ikke. Da hadde jeg bare gått videre på egenhånd. Anonymkode: ea2cf...802 11
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sendt en SMS ja, får du ikke svar eller han har blokkert deg, så send et brev og informer ham så kan han velge å ta stilling til det selv. Hadde ikke vært noe sentimental eller vist ham skuffelse eller følelser, bare gitt ham beskjed om at han skal bli far og at han har mulighet til å delta i det eller ikke, siden han tydelig har valgt bort forhold med deg. Har man sex, kan man lage barn, så det er ikke synd på ham akkurat. Anonymkode: 9d329...da1 Det blir så vanskelig å ikke vise følelser. Jeg var jo så gla i han, at bare tanken på å se han igjen nå, knekker meg. Å se inn i de øynene som nå vil si noe helt annet enn de gjorde sist jeg så inn i dem.. Så ja.. tror jeg prøver en sms eller brev. Så jeg slipper å se han.. Aner ikke hvordan jeg skal formulere det.. tenker å holde det kort, at jeg er gravid og kommer til å beholde barnet. Og at det er opp til han om han vil stille opp eller ikke. Anonymkode: 36b42...0ff 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir så vanskelig å ikke vise følelser. Jeg var jo så gla i han, at bare tanken på å se han igjen nå, knekker meg. Å se inn i de øynene som nå vil si noe helt annet enn de gjorde sist jeg så inn i dem.. Så ja.. tror jeg prøver en sms eller brev. Så jeg slipper å se han.. Aner ikke hvordan jeg skal formulere det.. tenker å holde det kort, at jeg er gravid og kommer til å beholde barnet. Og at det er opp til han om han vil stille opp eller ikke. Anonymkode: 36b42...0ff Dere datet i 1 måned? Hvor mange ganger møttes dere? 4-5 ganger maks? Men ja, send han et brev eller ring. Han bør vel kanskje også informeres om at man ikke bør ligge med noen uten beskyttelse om han ikke ønsker å få barn med vedkommende. Anonymkode: 53ffa...c07 37
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dere datet i 1 måned? Hvor mange ganger møttes dere? 4-5 ganger maks? Men ja, send han et brev eller ring. Han bør vel kanskje også informeres om at man ikke bør ligge med noen uten beskyttelse om han ikke ønsker å få barn med vedkommende. Anonymkode: 53ffa...c07 Heh.. nei. Vi møttes vel ca annenhver kveld, og hadde en helg sammen. Anonymkode: 36b42...0ff 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #7 Skrevet 6. september 2020 Tenk godt gjennom hva du gjør. Du har en liten gutt på 4 år å ta hensyn til. Anonymkode: 5006b...069 44
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 Populært innlegg #8 Skrevet 6. september 2020 Hørt om prevensjon??? Det er så utrolig irriterende å lese alle disse trådene om jenter som ligger rundt og forbausende nok blir gravide, skal absolutt ha barnet og føder det inn i et kaos. Vi lever i 2020! Beskytt deg da, for pokker! Anonymkode: c88c6...5e1 67
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #9 Skrevet 6. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heh.. nei. Vi møttes vel ca annenhver kveld, og hadde en helg sammen. Anonymkode: 36b42...0ff Så du møtte han ca 15 ganger? Det er ikke så mye altså. Ikke nok til å ha sex uten beskyttelse. Mtp at du er alene med en 4 åring fra før, høres det ikke så greit ut å skulle bli alenemor igjen. Nå er jo barnet i magen, men husk å beskytte deg ved en eventuell annen datingperiode (men det blir vel lenge til, nå som du skal bli mamma igjen og får 2 små å ta deg av). Anonymkode: 53ffa...c07 24
Tinuviel87 Skrevet 6. september 2020 #10 Skrevet 6. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørt om prevensjon??? Det er så utrolig irriterende å lese alle disse trådene om jenter som ligger rundt og forbausende nok blir gravide, skal absolutt ha barnet og føder det inn i et kaos. Vi lever i 2020! Beskytt deg da, for pokker! Anonymkode: c88c6...5e1 Jeg går på minipille.... kan ikke ta annen pga tidligere blodpropp. Takk for innspillet ditt 31
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #11 Skrevet 6. september 2020 Herregud , datet en mnd og blir gravid ! Kjenner jo knapt fyren . Abort er tingen om du ikke vil forbli alenemor for når han er sånn drittsekk plutselig så er det ingenting som tyder på at han kommer til og være til stede for barnet. Anonymkode: d69e6...1da 16
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #12 Skrevet 6. september 2020 1 minutt siden, Tinuviel87 skrev: Jeg går på minipille.... kan ikke ta annen pga tidligere blodpropp. Takk for innspillet ditt Hva med kondom? Med tanke på kjønnssykdommer også, ikke bare graviditet. Alltid lurt å bruke kondom frem til begge har fått testet seg, "sammen". Anonymkode: f8fa4...611 28
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #13 Skrevet 6. september 2020 Drit i å ta kontakt . Men send krav om bidrag om 8 måneder Anonymkode: 8a2be...a7d 4
Gran00 Skrevet 6. september 2020 #14 Skrevet 6. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørt om prevensjon??? Det er så utrolig irriterende å lese alle disse trådene om jenter som ligger rundt og forbausende nok blir gravide, skal absolutt ha barnet og føder det inn i et kaos. Vi lever i 2020! Beskytt deg da, for pokker! Anonymkode: c88c6...5e1 Det er da vitterlig en mann som har bidratt i alle disse tilfellene du snakker om! Om de er redde for at dama skal bli gravid og beholde barnet så må de sørge for å beskytte seg. 48
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #15 Skrevet 6. september 2020 Vanskelig situasjon. Du burde ha beskyttet deg bedre. Alltid bruk kondom. Han er en ukjent etter 1 mnd. Du må bruke god tid på å bli kjent med menn FØR du har sex med dem. De viser deg hvem de er gjennom sine handlinger, og du ga han aldri tid til å vise deg hvor råtten han er. Før nå. Selv om du er ensom og har behov for nærhet så må du tenke smart. En mann får ikke følelser gjennom sex, det er det kvinnen som gjør. Du må få han glad i deg FØR, dere har sex- slik at han ikke stikker når han har fått det han vil ha. Du har en sønn fra før, og kvaliteten på mann du velger vil være hans forbilde, husk det. I ditt tilfelle ville jeg faktisk tatt abort. Ikke få barn med en horebukk. Anonymkode: 255f8...324 24
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #16 Skrevet 6. september 2020 3 minutter siden, Gran00 skrev: Det er da vitterlig en mann som har bidratt i alle disse tilfellene du snakker om! Om de er redde for at dama skal bli gravid og beholde barnet så må de sørge for å beskytte seg. Disse karene gir faen. Damer må ta ansvar når de ligger med losere Anonymkode: 255f8...324 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #17 Skrevet 6. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drit i å ta kontakt . Men send krav om bidrag om 8 måneder Anonymkode: 8a2be...a7d Pga slike svar som dette er jeg for juridisk abort! Mannen kan ikke tvinge henne til å ta abort, men han kan heller ikke tvinges til å bli far. Og iallefall ikke få vite det etter ungen har kommet til verden. Og for ordens skyld: jeg har innovertiss (greit å påpeke siden mange tror det kun er menn som kan tenke slik). Anonymkode: af177...04d 19
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #18 Skrevet 6. september 2020 34 minutter siden, Tinuviel87 skrev: Jeg går på minipille.... kan ikke ta annen pga tidligere blodpropp. Takk for innspillet ditt Du må uansett sørge for at mannen bruker kondom. Når det er sagt, er han like ansvarlig som deg. Men jeg tenker jo at selv om han er like ansvarlig for dette som deg, så burde du likevel ha tatt ansvar å unngått sex uten kondom når dere ikke engang har avklart deres relasjon og du har et barn fra før. Dessuten bør man først ha vært i et forhold en stund og hatt praten om hvorvidt man syntes det er greit å begynne å lage barn først. Den som kommer til å lide under dette er jo deg og barnet som kommer til å vokse opp uten en far. Jeg har selv vokst opp uten pappa (han stakk da jeg var liten) og det er faktisk ganske kjipt. Og her velger du frivillig å sette deg selv i en kjip situasjon (for du vet jo at det er tungt å være alene med barn), barnet du har fra før i en kjip situasjon (du vil være ekstra sliten og har ingen å dele på arbeidet med baby med) og barnet i magen i en kjip situasjon (får ingen pappa sannsynligvis - mtp at han er av typen som GHOSTER istedenfor å si "takk for hyggelige møter, men jeg føler ikke det kan bli noe mer"). Håper du har god inntekt og god støtte i familie. Anonymkode: 53ffa...c07 8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #19 Skrevet 6. september 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pga slike svar som dette er jeg for juridisk abort! Mannen kan ikke tvinge henne til å ta abort, men han kan heller ikke tvinges til å bli far. Og iallefall ikke få vite det etter ungen har kommet til verden. Og for ordens skyld: jeg har innovertiss (greit å påpeke siden mange tror det kun er menn som kan tenke slik). Anonymkode: af177...04d Delvis enig, men samtidig ikke: om en mann ikke vil bli far, bør han ikke ligge rundt uten kondom (egentlig bør han prøve å sprute inni damer han ikke vil befrukte uansett - kondomet kan sprekke). Og han bør i hvertfall ta praten om at han ikke ser for seg noe seriøst og at han ikke tenker at det skal bli dem om han først skal gjøre noe slikt, så er det opp til dama om hun er dum nok til å ikke ville beskytte seg. Men mannfolk er også nødt til å ta ansvar for egne handlinger altså. Anonymkode: 53ffa...c07 20
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #20 Skrevet 6. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Delvis enig, men samtidig ikke: om en mann ikke vil bli far, bør han ikke ligge rundt uten kondom (egentlig bør han prøve å sprute inni damer han ikke vil befrukte uansett - kondomet kan sprekke). Og han bør i hvertfall ta praten om at han ikke ser for seg noe seriøst og at han ikke tenker at det skal bli dem om han først skal gjøre noe slikt, så er det opp til dama om hun er dum nok til å ikke ville beskytte seg. Men mannfolk er også nødt til å ta ansvar for egne handlinger altså. Anonymkode: 53ffa...c07 *prøve å UNNGÅ å sprute skulle det selvsagt stå Anonymkode: 53ffa...c07 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå