Gå til innhold

Få seg kjærest når man har et lite barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemmeboende hos foreldra mine akkurat nå og har en utrolig flotte jenta som snart blir to om noen få måneder. 

Synes dette med dating er utrolig vanskelig :( Jeg har truffet en sikkelig god gutt, han mener vi kan ta det med ro for min del, at jeg kan ta litt styringen når det kommer til og henge sammen, Når jeg kan. Men synes er litt tidlig  og introdusere han til familie og barnet mitt, Han mener at jeg ikke må stresse med dette og at han forstår at dette er vanskelig for meg med tid.

Og dette er stort for han også men han er villig til og prøve og få til noe sammen med meg. Og at han er helt klar på at han også vil være en del av barnets mitt liv om det blir noe mellom meg og han, at han ikke ser dette så skummelt, Jeg liker at han er ganske ærlig om alt dette mot meg som har fått meg til og tenke at jeg ikke vil miste han. Men får så sjelden barnevakt.  Og vet at mine foreldre hadde sett dette som uansvarlig og at det er for tidlig for meg og «date» en fyr nå. Men samtidig så er jeg gammel nokk til og ta egne valg i mitt liv (er 21 år) Og jeg føler meg veldig lykkelig når jeg henger sammen med han. Har alltid vært ensom i det siste.

Er det noen som har vært oppi samme dilema? eller har noe tips? Foreldrene mine mener at det er bortkastet penger og skaffe en barnevakt..

Anonymkode: 258d5...54d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan ikke foreldrene dine være barnevakt innimellom? 

Anonymkode: d9127...20e

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men får så sjelden barnevakt.  Og vet at mine foreldre hadde sett dette som uansvarlig og at det er for tidlig for meg og «date» en fyr nå. Men samtidig så er jeg gammel nokk til og ta egne valg i mitt liv (er 21 år)

Har barnet en pappa som kan passe på ungen sin av og til? 

Skrevet
4 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Har barnet en pappa som kan passe på ungen sin av og til? 

Her får ikke han ha barnet en 1 gang i måneden.. Men det er en annen historie

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan ikke foreldrene dine være barnevakt innimellom? 

Anonymkode: d9127...20e

Siden de mener at det er jeg som må passe  på mitt eget barn.

Skrevet

Single mødre med barn er noe de fleste menn flykter fra som pesten. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Vet ikke omstendighetene rundt dette, men det kan jo være at de synes du har fått barn litt tidlig, du må bo hjemme hos dem og faren til barnet er helt fraværende, dette kan være årsaker til at de mener du bør ta ansvar for dine egne handlinger.

Skrevet
1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

Vet ikke omstendighetene rundt dette, men det kan jo være at de synes du har fått barn litt tidlig, du må bo hjemme hos dem og faren til barnet er helt fraværende, dette kan være årsaker til at de mener du bør ta ansvar for dine egne handlinger.

Helt enig i det. Men det trenger ikke å bety at de aldri skal hjelpe henne med å sitte barnevakt? 

Jeg fikk da barn som godt gift og besteforeldrene er jo barnevakten innimellom. Det er jo ganske normalt å ha noe barnevakt innimellom? 

Anonymkode: a3d19...472

• Liker 2
Skrevet

Ta avstand tik ditt barn er større, brått står du der alene med to små fordi du stolte på at denne fyren stiller opp. Min nøyaktige situasjon. Hvordan det er mulig å ha to ubrukelige fedre på hvert sitt området er jo utrolig. Jeg tok valgene, jeg tok sjansen, jeg må stå i det nå. 

Anonymkode: 4a542...fcc

Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig i det. Men det trenger ikke å bety at de aldri skal hjelpe henne med å sitte barnevakt? 

Jeg fikk da barn som godt gift og besteforeldrene er jo barnevakten innimellom. Det er jo ganske normalt å ha noe barnevakt innimellom? 

Anonymkode: a3d19...472

Som jeg skrev, vi vet ikke mer enn det TS skriver. Kanskje besteforeldrene har grunn til å si nei til barnevakt, kanskje de passer barnet dagtid om TS jobber, går på skole eller lignende. Kanskje TS er uansvarlig, hvor lenge siden var det hun møtte den nye kjæresten? Hva skjedde med barnefaren og hvorfor tar ikke han sitt ansvar? 

Men ja, i utgangspunktet synes jeg de kan hjelpe henne med barnevakt om alt er på stell. 

Skrevet
7 minutter siden, mordi said:

Han hun dater høres ikke ut som han er i den kategorien. Veldig mange andre menn er heller ikke det. Men du er?

Ts, har du venninner eller annen familie som kan passe barnet ditt en gang iblant?

Anonymkode: de6e9...81a

• Liker 2
Skrevet

Dating a single mother is like doing time for a crime u didn’t commit

Anonymkode: 39208...35b

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Heldigvis er mange menn ikke som deg og dine likesinnede.

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, mordi skrev:

Oi, det er ikke akkurat min erfaring... Menn flest bryr seg ikke. 

Anonymkode: 68ee3...861

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja inne i hodet ditt stemmer nok det. De fleste menn har null interesse av å oppdra en annen manns barn. Greit å få seg, om du ser litt på de forholdene så sprekker langt de fleste etter 1-2 år, før det er ny runde igjen

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke min erfaring heller. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han hun dater høres ikke ut som han er i den kategorien. Veldig mange andre menn er heller ikke det. Men du er?

Ts, har du venninner eller annen familie som kan passe barnet ditt en gang iblant?

Foreldrene mine er sånn som kan passe 2 ganger i måneden.. Og vil ikke si til de enda at jeg dater en gutt enda. 

Skrevet
Just now, RoH said:

Ja inne i hodet ditt stemmer nok det. De fleste menn har null interesse av å oppdra en annen manns barn. Greit å få seg, om du ser litt på de forholdene så sprekker langt de fleste etter 1-2 år, før det er ny runde igjen

Tenker du skal nøye deg med å snakke for deg selv.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenker du skal nøye deg med å snakke for deg selv.

Jaha, smart kommentar. Hva tenker du menn oppnår med å oppdra og fø andres unger? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 timer siden, mordi skrev:

Heldigvis er ikke alle menn slik. Så klart er dette veldigt stort ting for  menn. Men hvem sier at mannen skal oppdra barna våres? Ja de blir en del av barnets liv men jeg vil heller ikke skyve han inn til og bli barnets pappa og oppdra barnet osv. Men så lenge han kan oppføre seg som en voksen mann til barnet så er ikke det noe problem. Vet om noen slakke mødre som hiver barna sine til som man kan si «stefar»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...