AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Heihei! har en sønn som skal konfirmeres i 2022. Jeg liker å planlegge og ordne i god tid, så derfor lurer jeg på hva slags mat dere servere? Og hvor mange gester dere hadde?😊 hvor mange kaker? vet det kanskje er tidlig å begynne å tenke på dette alt nå, men kjenner jeg blir stresset om jeg ikke planlegger i god tid🙈 Anonymkode: 237f1...ae2
tussi84 Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 Jeg har ikke så gamle barn men har vært i nok konfirmasjoner opp gjennom årene til at jeg vet sånn ca hvor mange man blir i en konfirmasjon, og hva man serverer. Antall varierer jo ut i fra hvor stort antall man er i familien, men enn inviterer stort sett: foreldrene, evt nye partnere til foreldre, konfirmantens søsken og ste søsken evt, besteforeldre, oldeforeldre (hvis lever), tanter og onkler av konfirmanten med barn. (Søsken barn). Noen inviterer også grand onkler og grand tanter, samt venner som anses å ha hatt et nært forhold til konfirmanten i mange år. Av servering går det mest i koldt bord har jeg inntrykk av. Noen velger derimot å lage en egen gryterett eller bestiller snitter isteden. Drikke: mineralvann. Av kaker er det jo litt forskjellig. Mange har stort sett en form for marsipan kake eller bløtkake. I tillegg er det gjerne kaker/bakst som sjokolade kake, verdens beste, suksess terte, gulrotkake, ostekake, krydderkakke, muffins, kanelsnurer osv. (Dette varierer) men enn kan gjerne beregne 4 til 5 stk per kake, selv om det er altfor mye. Bedre med for lite kake enn for mye.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 Koldtbordet og muligens taco Evt pizza 50 stk 15-20 kaker Anonymkode: c5bc8...77b 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Koldtbordet og muligens taco Evt pizza 50 stk 15-20 kaker Anonymkode: c5bc8...77b Taco?! Er du seriøs nå?! og 15-20 kaker?! Så per person spiser 1/3 av en kake eller mer?! Vi hadde konfirmasjon i år. Vi var 30 stykker hadde koldtbord med flere tapasretter. Til dessert var det kakebord. En «hoved kake» av marsipan med bilde av konfirmanten, så hadde vi 6 kaker og fruktfat til. Det har mer enn nok kake, vi hadde masse rester. Anonymkode: 59b52...3a0
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Taco?! Er du seriøs nå?! og 15-20 kaker?! Så per person spiser 1/3 av en kake eller mer?! Vi hadde konfirmasjon i år. Vi var 30 stykker hadde koldtbord med flere tapasretter. Til dessert var det kakebord. En «hoved kake» av marsipan med bilde av konfirmanten, så hadde vi 6 kaker og fruktfat til. Det har mer enn nok kake, vi hadde masse rester. Anonymkode: 59b52...3a0 Ja hvorfor ikke? vel da spiser dere lite kake , vi bestemmer hva vi vil ha Anonymkode: c5bc8...77b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå