Nerine_ Skrevet 12. september 2020 #41 Skrevet 12. september 2020 På 8.9.2020 den 17.39, AnonymBruker skrev: Skrev jo at jeg bare tenker 500-1000 mer. Bare for å komme over den kneika. Har ca 400 likes per bilde nå Anonymkode: 6fd1c...3d2 Jeg klarer ikke å begripe det, hva positivt i livet ditt medfører 500-1000 ekstra følgere? 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #42 Skrevet 12. september 2020 På 8.9.2020 den 17.25, AnonymBruker skrev: Hashtagging typisk, men jeg synes ironisk nok at det er så desp med 50 stk under bildet. Anonymkode: 6fd1c...3d2 Er jo egentlig ikke desp når folk legger ut mange #. Da når det ut til flere som ellers ikke ville sett innlegget. Nå må jeg da si at du ikke kan ha 50 hashtags på et innlegg da. Tror maks 25 går. Anonymkode: becb2...4bd
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #43 Skrevet 12. september 2020 På 8.9.2020 den 17.39, AnonymBruker skrev: Skrev jo at jeg bare tenker 500-1000 mer. Bare for å komme over den kneika. Har ca 400 likes per bilde nå Anonymkode: 6fd1c...3d2 Hvilken kneika er det du må komme deg over med at du får 400 likes på per bilder du legger ut? For 400 likes er ikke lite når du tenker deg om. Om du har normalt trafikk på din konto så vil Instagram snappe kjapt opp at du har kjøpt deg følgere og du vil der etter få en advarsel som kan føre til at du blir banned i en uke. Når du blir banned for mulighet til være aktiv i en uke, så vil de ekte å falske følgere legge merke til det å dermed mister du følgere enn å jobbe deg videre opp. Instagram går da inn å rydde unna de falske følgere imens du er banned. Dette skjedde med ei venninne av meg og hun prøvde seg aldri igjen med kjøpte følgere. Hun miste også en sponsoravtale som hun skulle signere samme dag som hun ble bannder for overdrevet aktivitet på sin konto. Anonymkode: b3dba...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #44 Skrevet 12. september 2020 På 8.9.2020 den 17.25, AnonymBruker skrev: Hashtagging typisk, men jeg synes ironisk nok at det er så desp med 50 stk under bildet. Anonymkode: 6fd1c...3d2 En hashtag kategoriserer innholdet på Instagram. Dersom man enten klikker på en hashtag, eller søker på den vil man komme til en oversikt over alle poster med samme hashtaggen. På denne måten kan en post nå mye lenger enn den eksisterende følgerskarer din. Det er ikke mulig og bruker 50 stk under ett bildet. Så der tar du feil. Anonymkode: b3dba...8d1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #45 Skrevet 12. september 2020 2 timer siden, Traktorlesba96 skrev: Det å kjøpe følgere er ikke slike følgere som liker ting. Det er mer tomme profiler. De har jo bilder, men jeg tror det er mer sånne profiler som ikke har seriøse brukere. Og Hvis du vil ha det fordi du er "usynlig" Så hjelper kjøpte følgere ingenting. Kanskje sosiale medier ikke er helt for deg? mener hvis du har det fordi å føle deg synlig, om å få mye likes og følgere. Det kan ofte være tegn på at man ikke har det så bra med seg selv. Anbefaler deg å heller gå ut fysisk og treffe andre mennesker. Jeg vet det kan være vanskelig, men det er den beste medisinen mot usynlighet og ensomhet. Been there, done that TS mener jo ikke at hun psykisk/sosial føler seg usynlig, men at hun er usynlig på Instagram. Altså at hun ikke dukker opp som forslag for andre, at de ikke får henne opp i utforsk osv. fordi hun har for få følgere. Det er det hun mener med usynlig, snakk om å dramatisere alt. Anonymkode: b0741...60d
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #46 Skrevet 12. september 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS mener jo ikke at hun psykisk/sosial føler seg usynlig, men at hun er usynlig på Instagram. Altså at hun ikke dukker opp som forslag for andre, at de ikke får henne opp i utforsk osv. fordi hun har for få følgere. Det er det hun mener med usynlig, snakk om å dramatisere alt. Anonymkode: b0741...60d Ingen er usynlig på Instagram, så lenge man ikke har en lukket konto. Da vil jeg forstår at man ikke blir synlig for omverden. Men har TS opent konto så må hun legge mer arbeid i det og se når tid følgerne hennes er pålogget. Og ikke minst hva slags hashtag kategorier som gir hennes flest likes å visning. Anonymkode: b3dba...8d1 1
Stoltskeiv Skrevet 12. september 2020 #47 Skrevet 12. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS mener jo ikke at hun psykisk/sosial føler seg usynlig, men at hun er usynlig på Instagram. Altså at hun ikke dukker opp som forslag for andre, at de ikke får henne opp i utforsk osv. fordi hun har for få følgere. Det er det hun mener med usynlig, snakk om å dramatisere alt. Anonymkode: b0741...60d Ja, jeg skjønner det. Men da er det kanskje et underliggende problem på noe annet? Jo mer man bryr seg om likes og følgere jo mer usunt er det for selvbildet.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #48 Skrevet 5. oktober 2020 På 12.9.2020 den 11.42, AnonymBruker skrev: Det å kjøpe seg følgere er å gi en falsk fasade på hvor bra du gjør det på Instagram. Det blir akkurat på lik linje som å bruke facetune for å se bedre ut på bildene. Eneste app jeg har som er knyttet opp til min Instagram er en app som viser meg hvem som har avfølget meg slik at jeg kan avfølge tilbake. Ganske smart, for da får jeg sett hvem som faktisk er interessert i det jeg legger ut å ikke er det, men kun samler på følgere. Anonymkode: b3dba...8d1 Kremt! Det meste på insta er nettopp falsk fasade. Anonymkode: 8ad1e...5b3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #49 Skrevet 6. oktober 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Kremt! Det meste på insta er nettopp falsk fasade. Anonymkode: 8ad1e...5b3 Det kommer HELT ann på hva slags kontoer du følger. Anonymkode: db3a6...42d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #50 Skrevet 6. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer HELT ann på hva slags kontoer du følger. Anonymkode: db3a6...42d Det er ikke trygt å kjøpe uansett. Instagram snapper opp kjapt om man får unormalt mye trafikk på svært kort tid. Anonymkode: b3dba...8d1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #51 Skrevet 6. oktober 2020 På 8.9.2020 den 17.36, AnonymBruker skrev: Jeg blir bare litt nysgjerrig på hvorfor du vil kjøpe følgere. Det ser forbanna teit ut når du får 5 likes men har 100 k følger altså! Det avslører seg. Anonymkode: 07891...be8 Husk at Instagram har mange bedrifter og organisasjoner, det er flere av dem enn av influensere. Instagram har begrenset lenkefunksjonen sin til de som har over 10 000 følgere. Hvis man skal selge noe, eller promotere noe, er det viktig å kunne sende folk videre fra Story. "For å lese mer om blærekreft, sveip opp". Da kan det nok være fristende for noen å betale for å komme opp på 10 000 og dermed kunne benytte seg av fordelen det er med linking. Begrensningen på 10 000 er felles i hele verden, og i lille Norge kan det ta lang tid å få bygget opp følgerbasen. Anonymkode: 7f9ac...930
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #52 Skrevet 6. oktober 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke trygt å kjøpe uansett. Instagram snapper opp kjapt om man får unormalt mye trafikk på svært kort tid. Anonymkode: b3dba...8d1 Tror du må lesten posten min og den jeg svarte på en gang til jeg. Tror kanskje du misforstod litt. Anonymkode: db3a6...42d
Titten Skrevet 6. oktober 2020 #53 Skrevet 6. oktober 2020 På 12.9.2020 den 11.42, AnonymBruker skrev: Det å kjøpe seg følgere er å gi en falsk fasade på hvor bra du gjør det på Instagram. Det blir akkurat på lik linje som å bruke facetune for å se bedre ut på bildene. Eneste app jeg har som er knyttet opp til min Instagram er en app som viser meg hvem som har avfølget meg slik at jeg kan avfølge tilbake. Ganske smart, for da får jeg sett hvem som faktisk er interessert i det jeg legger ut å ikke er det, men kun samler på følgere. Anonymkode: b3dba...8d1 Men gjør ikke du nøyaktig det samme da? For da regner jeg med at du avfølger de, når de avfølger deg? Og da er jo du like ille som de du snakker om Ikke tenk så mye på hvem som følger eller avfølger dere, tenk heller på hvem dere ønsker å følge selv.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #54 Skrevet 6. oktober 2020 2 minutter siden, Titten skrev: Men gjør ikke du nøyaktig det samme da? For da regner jeg med at du avfølger de, når de avfølger deg? Og da er jo du like ille som de du snakker om Ikke tenk så mye på hvem som følger eller avfølger dere, tenk heller på hvem dere ønsker å følge selv. Hva var det med kommentaren min du ikke skjønte hva jeg skrev eller poenget av det?😉 Anonymkode: b3dba...8d1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #55 Skrevet 6. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer HELT ann på hva slags kontoer du følger. Anonymkode: db3a6...42d NEIII, man trenger ikke følge noe som helst for å se alle "fake" profilene. Bare å se hvordan folk fremstiller seg selv.. Anonymkode: 8ad1e...5b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå