Gå til innhold

Trygt å kjøpe følgere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, gidder ikke noe diskusjon hvor vidt det er teit å kjøpe følgere, men om det faktisk er trygt. 

Googlet litt og kom frem til en side som heter followerpackages som ser ut som har fått bra rewievs, men er skeptisk til å legge inn kortopplysninger på en sånn side. Kan noen sjekke siden å se om det virker trygt? 

Anonymkode: 6fd1c...3d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan du forklare litt om hvordan det fungerer? har alltid vært veldig nyskjerrig på det :)

Anonymkode: dbadf...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du kjøper en tjeneste som i beste fall er i en gråsone. Det er cirka like trygt som å kjøpe narkotika vil jeg tro, pluss/minus. Går nok som regel bra. Ville brukt Paypal eller annen form for betaling hvor du ikke behøver å oppgi kortnummer direkte.

Også må jeg bare si at det å kjøpe følgerne bare er ufattelig harry. Greier du ikke å lage bra nok innhold til at du får følgere, jobb for å bli bedre i stedet.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpe følgere?

Anonymkode: c9505...d2c

Kjøpe seg følgere til Instagram for å bli en influencer istedet for å jobbe seg dit selv.

Anonymkode: 3a7e7...a1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jdz skrev:

Altså, du kjøper en tjeneste som i beste fall er i en gråsone. Det er cirka like trygt som å kjøpe narkotika vil jeg tro, pluss/minus. Går nok som regel bra. Ville brukt Paypal eller annen form for betaling hvor du ikke behøver å oppgi kortnummer direkte.

Også må jeg bare si at det å kjøpe følgerne bare er ufattelig harry. Greier du ikke å lage bra nok innhold til at du får følgere, jobb for å bli bedre i stedet.

Ja, er redd for å oppgi kortnummeret til sånt. Vet ikke, har ca 2000 følgere nå, men går så innmari tregt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ann på hva du definerer som trygt. Du risikerer å få kontoen din stengt. Instagram sine algoritmer fanger oppe dette relativt kjapt. 

Du risikerer også (med 98% sannsynlighet) og bli avslørt for kjøp av følgere, hvilket kan gjøre at folk ikke får så mye pent å si om deg.

Tar du på deg reklameoppdrag med kjøpte følgere, risikerer du å bli tiltalt for bedrageri, og vil bli erstatningsansvarlig.

Dropp det, er mitt beste tips.

Lager du bra innhold får du følgere etterhvert.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kjøpte følgerne trykker jo aldri like på noe heller. Ser rart ut med 3.000 følgere og 300 likes på et innlegg. 

Anonymkode: da5e7...8cb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De kjøpte følgerne trykker jo aldri like på noe heller. Ser rart ut med 3.000 følgere og 300 likes på et innlegg. 

Anonymkode: da5e7...8cb

De sier jo at det er vanlig med 10% av følgerne liker bildene så 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sier jo at det er vanlig med 10% av følgerne liker bildene så 

Litt dårlig eksempel personen kom med. Jeg jobber med et produkt som ofte får forespørsel om sponsing fra diverse instagrammere. De skryter av at de har tusenvis av følgere, men når vi går inn på profilen ser vi at bildene ofte har 45-60 likes og det går ikke helt opp med at de har 10-20.000 følgere. Det blir rett og slett for dumt. Bedre med få følgere, med høy andel av engasjerte følgere enn mange følgere som ikke er ekte engang og som i hvertfall IKKE er engasjerte. 

Anonymkode: 10389...050

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt dårlig eksempel personen kom med. Jeg jobber med et produkt som ofte får forespørsel om sponsing fra diverse instagrammere. De skryter av at de har tusenvis av følgere, men når vi går inn på profilen ser vi at bildene ofte har 45-60 likes og det går ikke helt opp med at de har 10-20.000 følgere. Det blir rett og slett for dumt. Bedre med få følgere, med høy andel av engasjerte følgere enn mange følgere som ikke er ekte engang og som i hvertfall IKKE er engasjerte. 

Anonymkode: 10389...050

100% enig i dette!

Kan tillate lavere engasjement hvis kontoen er gammel, eller innenfor en nisje som normalt sett har lavere engasjement.

Jeg ber alltid om printscreen fra innsikt, (og dobbeltsjekker det), sjekker inzpire og socialblade etc - så du VIL bli oppdaget om du kjøper følgere idag.

Hvis du klarer å få flere følgere uten juks, vil det føles så mye bedre.

Så spørsmålet bør heller være: hvordan kan jeg få flere følgere på Instagram? (Uten å jukse)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2020 den 9.42, Titten skrev:

100% enig i dette!

Kan tillate lavere engasjement hvis kontoen er gammel, eller innenfor en nisje som normalt sett har lavere engasjement.

Jeg ber alltid om printscreen fra innsikt, (og dobbeltsjekker det), sjekker inzpire og socialblade etc - så du VIL bli oppdaget om du kjøper følgere idag.

Hvis du klarer å få flere følgere uten juks, vil det føles så mye bedre.

Så spørsmålet bør heller være: hvordan kan jeg få flere følgere på Instagram? (Uten å jukse)

Hashtagging typisk, men jeg synes ironisk nok at det er så desp med 50 stk under bildet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2020 den 19.12, AnonymBruker skrev:

Kjøpe seg følgere til Instagram for å bli en influencer istedet for å jobbe seg dit selv.

Anonymkode: 3a7e7...a1b

Enkelte mennesker er åpenbart for ressurssvake til å passe inn på det ordinære arbeidsmarkedet, så at det finnes pakkeløsninger med falske følgere man kan kjøpe, er nok bare enda et symptom på hvor mentalt svakt mange stiller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Bernardette skrev:

Enkelte mennesker er åpenbart for ressurssvake til å passe inn på det ordinære arbeidsmarkedet, så at det finnes pakkeløsninger med falske følgere man kan kjøpe, er nok bare enda et symptom på hvor mentalt svakt mange stiller.

Har ikke tenkt å bli infuencer eller å tjene noe på det. Tenkte 500 eller 1000 mer følgere. Står standby nå føler jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2020 den 19.03, AnonymBruker skrev:

Ja, gidder ikke noe diskusjon hvor vidt det er teit å kjøpe følgere, men om det faktisk er trygt. 

Googlet litt og kom frem til en side som heter followerpackages som ser ut som har fått bra rewievs, men er skeptisk til å legge inn kortopplysninger på en sånn side. Kan noen sjekke siden å se om det virker trygt? 

Om du absolutt vil det, men ikke ligge igjen kort info, kan du bruke spesial kort til det formålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt å bli infuencer eller å tjene noe på det. Tenkte 500 eller 1000 mer følgere. Står standby nå føler jeg. 

Kanskje du heller skal bruke litt tid på å reflektere over hvorfor ingen gidder å følge deg frivillig?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

Om du absolutt vil det, men ikke ligge igjen kort info, kan du bruke spesial kort til det formålet

Takk for at du svarte på mitt spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bernardette skrev:

Kanskje du heller skal bruke litt tid på å reflektere over hvorfor ingen gidder å følge deg frivillig?

Ja, jeg tror det er fordi jeg er "usynlig" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...