Tough cookie Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Jeg sitter og ser på Ig og Snapper fra folk jeg kjenner, som er gjester i dåpen og konfirmasjoner rundt omkring i Norge. Ser folk står tett i tett på bilder og at de sitter helt vanlig tett ved bordet. Flere er tilreisende fra andre kommuner/landsdeler. Jeg er fadder i konf neste helg, men reiser ikke halve landet med fly for å delta i selskap med 50 andre som jeg ikke omgås med til daglig. Jeg har avlyst. Er ikke redd for å bli syk, men har ikke tid til å sitte i karantene/isolasjon. Føler meg hysterisk når andre tar så lett på det🥴 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 Jeg var i dåp for et par uker siden. Var ingen som holdt avstand. Anonymkode: de510...612 1
Sansa20 Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 20 minutter siden, Tough cookie skrev: Jeg sitter og ser på Ig og Snapper fra folk jeg kjenner, som er gjester i dåpen og konfirmasjoner rundt omkring i Norge. Ser folk står tett i tett på bilder og at de sitter helt vanlig tett ved bordet. Flere er tilreisende fra andre kommuner/landsdeler. Jeg er fadder i konf neste helg, men reiser ikke halve landet med fly for å delta i selskap med 50 andre som jeg ikke omgås med til daglig. Jeg har avlyst. Er ikke redd for å bli syk, men har ikke tid til å sitte i karantene/isolasjon. Føler meg hysterisk når andre tar så lett på det🥴 du kunne holdt deg 1 meter unna de andre. Mulig det er litt hysterisk , men opp til deg dette
Tough cookie Skrevet 6. september 2020 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2020 4 minutter siden, solietta skrev: du kunne holdt deg 1 meter unna de andre. Mulig det er litt hysterisk , men opp til deg dette Ikke når jeg må reise 40 mil med fly&kollektivtransport og være med folk jeg ikke omgås til vanlig. Ts
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 Når familie samles så er det ingen som gidder å holde en meter. Du stoler på familien din, sånn er det bare. Om det er så lurt er en annen sak. Anonymkode: 4fa54...6c9
Tough cookie Skrevet 6. september 2020 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når familie samles så er det ingen som gidder å holde en meter. Du stoler på familien din, sånn er det bare. Om det er så lurt er en annen sak. Anonymkode: 4fa54...6c9 Jeg er ikke familie med noen der.. Det spiller ingen rolle om man er familie eller ei så lenge man ikke omgås i det daglige. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #7 Skrevet 6. september 2020 De jeg kjenner overholder smittevernsregler i selskap og ja. Antibc på bordet, ikke buffet, 1 meters avstand og ikke for mange samlet. Anonymkode: db8e3...54e
Tough cookie Skrevet 6. september 2020 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De jeg kjenner overholder smittevernsregler i selskap og ja. Antibc på bordet, ikke buffet, 1 meters avstand og ikke for mange samlet. Anonymkode: db8e3...54e Ei veninne var i konfirmasjon i dag med 50 gjester, langt kakebord og stående buffét. En drøy halvmeter mellom hver gjest ved bordet, spritflaske ved buffébordet men ikke avstand ellers, og klemming selv mellom de som ikke omgås i det daglige. Dette var i Bergen og der er det jo økende smitte nå. Endret 6. september 2020 av Tough cookie 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #9 Skrevet 6. september 2020 Det er i hvert fall ikke vanlig med 1 m avstand i ashurafeiringer... Anonymkode: 8a544...ce1 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #10 Skrevet 6. september 2020 3 timer siden, Tough cookie skrev: Det spiller ingen rolle om man er familie eller ei så lenge man ikke omgås i det daglige. Nei, enig i det. Men merker jo selv at når jeg har vært i familieselskap i sommer så senker jeg guarden når jeg møter familie. Jeg tenker jo at de er fornuftige folk, opptrer forsiktig og derfor er smittefrie. Orker ikke bli helt paranoid til alle mennesker rundt meg ... det er ikke sunt. Anonymkode: 4fa54...6c9 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #11 Skrevet 6. september 2020 3 timer siden, Tough cookie skrev: Ei veninne var i konfirmasjon i dag med 50 gjester, langt kakebord og stående buffét. En drøy halvmeter mellom hver gjest ved bordet, spritflaske ved buffébordet men ikke avstand ellers, og klemming selv mellom de som ikke omgås i det daglige. Dette var i Bergen og der er det jo økende smitte nå. Ikke rart at folk blir smittet når de opptrer sånn. Nå vet man jo også at de fleste smittes ved private sammenkomster og arrangementer. Forstår ikke hvorfor folk ikke holder smittevernsreglene for de gjelder faktisk enda. Anonymkode: 10106...37c 2
Anbefalte innlegg