Gå til innhold

Vanlig med litt dårlig ånde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge de to siste mennene jeg datet hadde innimellom ganske dårlig ånde. Er det noenalt? Husker den ene gangen merket jeg det bare han pusta, han trengte ikke prate en gang. 

Anonymkode: 5b602...eaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge de to siste mennene jeg datet hadde innimellom ganske dårlig ånde. Er det noenalt? Husker den ene gangen merket jeg det bare han pusta, han trengte ikke prate en gang. 

Normalt*

Skrevet

Jeg merker det litt på kjæresten rett etter han har spist noe, eller på slutten av dagen når det er lenge siden han har pusset.

Han er mitt første langvarige forhold, så jeg har ikke vært så "tett på" en mann før 😆 Mer lukter og lyder enn fra kvinner, generelt.

Men det kan sikkert lukte av min ånde også iblant, selv om jeg har god hygiene. Han er påpasselig med dusj og puss før sex.

Anonymkode: f64f2...c0e

Skrevet

Det er normalt dersom man har hull i tennene, det holder med å ha ett hull liksom, for det kan sette seg mat fast der og da vil det bli dårlig ånde

Anonymkode: bfafd...93d

Skrevet

Ha litt hvitløk i maten eller knask litt kruspersille, den dreper iallefall den fæle lukten... Forøvrig synes jeg hvitløslukt blandet med litt rødvin etter restaurantbesøk er sexy🤐

Skrevet
5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ha litt hvitløk i maten eller knask litt kruspersille, den dreper iallefall den fæle lukten... Forøvrig synes jeg hvitløslukt blandet med litt rødvin etter restaurantbesøk er sexy🤐

What? Damn...merkelig sak du (Ikke frekt ment altså) Hehe

Jeg liker ikke noen form for hvitløks lukt...synes det er ubehagelig 

Anonymkode: 59cab...725

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

What? Damn...merkelig sak du (Ikke frekt ment altså) Hehe

Jeg liker ikke noen form for hvitløks lukt...synes det er ubehagelig 

Anonymkode: 59cab...725

Neida, poenget er at vi koser oss sammen og spiser mat med hvitløk... selv om vi pusser tennene vil det jo bestandig være litt lukt igjen av hvitløken, vi lukter jo likt da og det er sexy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...