Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsatt ganske ny når det kommer til sminke og synes jeg aldri får til mascara noe fint. :sjenert:

Jeg har naturlig ganske lange øyevipper men jeg synes alltid det blir seende ut som jeg har veldig få, tynne øyevipper. Finnes det noe bra der ute som kan få det til å se ut som vippene er fyldigere (og som faktisk funker)?

Har også problemer med å unngå 'spider eyes' (når øyevippene klistrer seg sammen og du ser ut som du bare har 3-4 tykke vipper :roll: ) så noen råd om hvordan kunne unngå det hadde vært fint. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres nesten ut som du har en dårlig maskara siden det klister seg så...

Et godt tips et å gre gjennom vippene etterpå...Hvis du legger for mange lag,er det jo lettere at msakararen klumper seg eller "hoper seg opp" som du skriver.

Selv bruker jeg Rimmel Volume Flash eller Helena Rubinstein Lash Queen og ingen av disse klumper seg. Det er viktig å ta seg litt god tif oh ikke bare klæsje på-gre maskaraen ordentlig helt fra vipperoten til tuppen og ikke elng unødig mange lag. :)

Skrevet

YSL Faux Cils, ingen over, ingen ved siden av.

Gjest Gjesta
Skrevet

Når mascaraen er ny, lønner det seg å tørke av den på et papir før du tar den på. Legg et tynt lag, gre forsiktig igjennom og la tørke før du gjentar prosedyren.

Gjest gjest1
Skrevet

Du må ha en volummascara, og da er den beste, som nevnt over, YSL faux cils. Med den kan du bygge opp med flere lag om ønskelig. En ting som jeg elsker med denne mascaraen er at vippene holder seg myke og fleksible, selv med mange lag.

Skrevet

Jeg er helt avhengig av Lancome Ampilcils.. gir mye volum og sitter utrolig bra.. :)

Gjest fruE ii
Skrevet

Jeg synes også Lancome Amplicils er best! Har brukt den i flere år nå, og har underveis testet både Lancome flextencils (drysset så jeg ble helt sort under øynene), YSL Faux cils (fikk spidereyes med 3 store øyenvipper på hvert øye) og Helena Rubinstein Lash Quenn (et eller annet med kosten gjør at jeg får mascara på huden når jeg legger den). Det som er så rart er altså at en mascare som en person synes er kjempegod, passer ikke til alle andre, så man må bare prøve seg frem.

Har lovet meg selv å holde meg til Amplicils nå, bare tull å bruke masse penger på andre merker når jeg tross alt er så fornøyd med den.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har prøvd mange merker og isadora sin volumebuildup mascara er kjempebra, skal love deg at du ikke får spidereyes, vippene blir adskilte, myke , med masse volum, en av mine favoritter! selv med mange lag blir det ikke spidereyes, de blir så naturlige bra! :):):):)

Skrevet

Enig! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Helena Rubenstein Lash Queen! Utrolig bra, tror jeg endelig har funnet min favoritt

Gjest Gjesta
Skrevet

Har sverget til Helena Rubensteins Generous og Lash Queen lenge nå, men siden jeg alltid er på jakt etter noe ENDA bedre så prøver jeg nå Diors Maximeyes - og den liker jeg veldig, veldig godt - sitter bra, gir et naturlig resultat! Og så er børsten kjempebra syns jeg - litt kort, men bra likevel.

K

Skrevet

Synes Lancome sin Hypnose fungerer veldig bra for meg. Blir fine vipper, uten at de ser superfake ut.

Catzy

Skrevet

Helt enig!

Skrevet

Har HR sin, men har hiva eska og selve mascaraen er jo helt umerket, så jeg vet ikke hvilken jeg har... Hvordan finner jeg ut av det?

Men jeg er kjempefornøyd med den :smilorange:

Gjest Gjesta
Skrevet
Har HR sin, men har hiva eska og selve mascaraen er jo helt umerket, så jeg vet ikke hvilken jeg har... Hvordan finner jeg ut av det?

Men jeg er kjempefornøyd med den  :smilorange:

Hvilken form har den?

Generous er kantet, Queen Lash er "oval", Spectacular er "rund" (tror jeg...)

Gjest Gjesta
Skrevet
Hvilken form har den?

Generous er kantet, Queen Lash er "oval", Spectacular er "rund" (tror jeg...)

Spectacular er lang og firkantet, med litt skrå kant på korken. Extravagant er helt blank og rund.

Skrevet
Pris på YSL Faux Cils?

198 vel anvendte kroner.

Skrevet
Spectacular er lang og firkantet, med litt skrå kant på korken. Extravagant er helt blank og rund.

Da er det nok Extravagant jeg har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...